håller på med ljuddämpning nu men jag får inte bort krokarna till solskyddet så jag undrar om det är nån som läser det här som vet hur man gör. tack på förhand
plockade bort innertaket idag och började ljuddämpa, funderar bara på hur mycket av taket osv jag ska dämpa, men det kanske blir så att man dämpar hela taket lite mer noggrant så att man slipper plocka ner innertaket senare igen sen nästa steg är att dämpa dörrarna och slipa/spacka dörrsidorna något varv till sen klä oc sedan dra kablar osv börjar längta tills man fått i alla nya grejerna
resultatet av dämpningen i taket, har dock tejpat lite mer så jag tejpat över alla spännen på kabeln så inte dom skramlar/ lossnar. lägger upp en film sen med skillnaden på skrammel av taket
uppkapningen och provpassningen av bottenplattan till bagaget
provpassning av en av dom "färdiga dörrsidorna" bara klädseln kvar nu, och det kommer att försökas kläs in med galon med svart läderimitation
dom gångerna jag byggt har jag monterat tillbaks innertaket och alla handtag+lister och dragit 3 st lågnivåkablar till bagaget och 2 st högtalarkablar från bagaget till varje framdörr
inte snyggaste kabeldragningen men det kommer att täckas över och även göras mer noggrant och göra någon riktig metallbåge för att hålla batteriet och kabelstrumpor osv