3459
Sök

Hjälp att hitta bas remote till jbl steg

40 Inlägg
3 september 2011
Trådstartare
som rubriken lyder, har jag ett JBL GTO3501E påväg hem med posten mitten av veckan, den har ett uttag för bas remote, och de är något jag vill ha men har googlat på allt möjligt o gått in överallt men ej hittat någon till den. den ska då höja o sänka gainen till steget o inget sketet bassboost. passar andra märken till jbl eller måste de va just jbl. snälla hjälp mig o hitta en sida där man kan beställa, blir galen snart

466 Inlägg
3 september 2011
tjena... jag har en ifrån rockford som passar till mds tex... om du inte har så kan du få köpa en av mig..

466 Inlägg
3 september 2011
ja det ingår ,,,, alla steg jag har köpt nya så har man fått med det

40 Inlägg
4 september 2011
Trådstartare
ja steget köps nytt men har ej fått de än utan jag tänkte ha allt färdigt innan de kommer så de bara är o koppla in. men följer de med så blir jag glad, återstår bara att se då när de kommer nu i veckan då

tack för svar

40 Inlägg
8 september 2011
Trådstartare
fått hem grejerna nu, o ingen fjärris följde med, men hitta denna.
http://www.brc.se/fjarrkontroller/fjarr … -basslink/

den borde väl funka va ?

376 Inlägg
9 september 2011
Kan du inte bara höja/sänka baslevel från CDn?
Senast redigerat av Simon76 (9 september 2011)

40 Inlägg
11 september 2011
Trådstartare
infinity är dotterbolag av jbl tror jag. klart de går att ställa in men vill ha en snabbfunktion istället för att gå in i meny

Bad music kills good sound
7 241 Inlägg
11 september 2011
jaghardittnamn skrev:
infinity är dotterbolag av jbl tror jag. klart de går att ställa in men vill ha en snabbfunktion istället för att gå in i meny

Nej.....de är systerbolag då båda ägs av Harman Kardon.

Precis som Audison och Hertz som ägs av Elettromedia.

Audison Audioquest Autoleads E.A.D Focal Nakamichi Odyssey STP

StenkrossTomte
359 Inlägg
11 september 2011
Skumt att det inte följde med, jag har 7001E steget, och där följde det då med en fjärr...

No turbo shit! Just Real Power!

40 Inlägg
11 september 2011
Trådstartare
i servicemanualen till 350.1 ? läste lite i den där står de "optional" innebär väl att man kan köpa som tillbehör, men hittar då ingenstans att köpa de... lite skumt tycker jag. har provat ett par remoter bla en rockford men stänger av allt ljud på steget eller fullt, alltså de reglerar inte, så inte 100% kompatibelt med jbl

StenkrossTomte
359 Inlägg
11 september 2011
jaghardittnamn skrev:
i servicemanualen till 350.1 ? läste lite i den där står de "optional" innebär väl att man kan köpa som tillbehör, men hittar då ingenstans att köpa de... lite skumt tycker jag. har provat ett par remoter bla en rockford men stänger av allt ljud på steget eller fullt, alltså de reglerar inte, så inte 100% kompatibelt med jbl

Ska jag hem i veckan kan ja se om ja hittar min, jag har inte min inkopplad...

No turbo shit! Just Real Power!

Sök