a dom där var nog ganska nybytta dom , du kan säkert skicka ner dom till göteborg till "volvo1968"
Stämmer nog bra, kan inte ha suttit speciellt länge monterat, 68an har nog många delar på lager, så jag ger bort dom till syrran så får hon lite nytt på sin amazon
I brist på annat så kan jag väl visa en fin bild, en bekant håller på att renovera en P1800, den kommer att bli sjukt fin, han skickade en bild på hur hans framvagn kommer att se ut, rätt hyfsat va
Vad snackar du om, det där var ju inte i närheten av dina grejor..
Tror helt ärligt att du underskattar dig själv lite
"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P
I brist på annat så kan jag väl visa en fin bild, en bekant håller på att renovera en P1800, den kommer att bli sjukt fin, han skickade en bild på hur hans framvagn kommer att se ut, rätt hyfsat va
Sköning med knasiga idéer, förvirrad, sjuk& glömsk
6 527 Inlägg
22 april 2012
är det en snäll eller elak skada? , vid mjuka former kan det funka & trycksätta tanken lite försiktigt med tryckluft & knacka runt bulan med en hammare, har riktat nån moppetank på det viset i min ungdom,
MEN, det kan ju hända en olycka om trycket blir lite för högt
är det en snäll eller elak skada? , vid mjuka former kan det funka & trycksätta tanken lite försiktigt med tryckluft & knacka runt bulan med en hammare, har riktat nån moppetank på det viset i min ungdom,
Ska ta en bild på den i morgon så får du se, men jag tror inte man får ut den med tryckluft.
6 527 Inlägg
22 april 2012
Carlén skrev:
farbrorbozze skrev:
Ska ta en bild på den i morgon så får du se, men jag tror inte man får ut den med tryckluft.
oki, nä det är ju väldigt lätt att tanken tappar formen om man trycker den
oki, nä det är ju väldigt lätt att tanken tappar formen om man trycker den
6 527 Inlägg
24 april 2012
den där borde kunna gå att trycka ut med luft, & knackar på vecket i kanten på tanken, men tror du ska bygga en ställning runt tanken isåfall som förhindrar att den blir "rund"
den där borde kunna gå att trycka ut med luft, & knackar på vecket i kanten på tanken, men tror du ska bygga en ställning runt tanken isåfall som förhindrar att den blir "rund"
6 527 Inlägg
24 april 2012
Carlén skrev:
farbrorbozze skrev:
Okey, ska prova lite o se hur det går
försök få i en ventil från bilhjul i sopparöret & pumpa med "däcktrycksmätare" skulle tro du kan lägga på 0,5kg eller så
Okey, ska prova lite o se hur det går
försök få i en ventil från bilhjul i sopparöret & pumpa med "däcktrycksmätare" skulle tro du kan lägga på 0,5kg eller så