3503
Sök

Köpråd Audi A4 1,8t

157 Inlägg
6 september 2011
Trådstartare
Hejzan
Som rubriken lyder så funderar jag på en a4. Nu har jag hittat en a4 96t  som är nybesiktigad och nyskattad. Han vill ha 15000 kr för bilen, är det nått överpris eller ligger dom runt där? smile

Maskinbefäl
1 038 Inlägg
6 september 2011
Det beror på allt. Skicet, hur långt han gått mm.mm.mm.mm.mm.

Du får allt skriva mer för att vi ska kunna hjälpa dig. (länk till annonsen) skadar inte eller...

Mvh Magnus

Till att börja med. Ber om ursäkt för min applesi (apple dyslexi). Ipaddan och jag är inte alltid överens om vad som skall stå...

157 Inlägg
6 september 2011
Trådstartare
zovix skrev:
Det beror på allt. Skicet, hur långt han gått mm.mm.mm.mm.mm.

Du får allt skriva mer för att vi ska kunna hjälpa dig. (länk till annonsen) skadar inte eller...

Mvh Magnus

Okej är inte så hemma på  den här hemsidan,. men i övrigt är den i fint skick. Har gått 26000 mil och har stått innomhus dom senaste 2 åren. Såg bilen på jobbet sen frågade om den var tilsalu så på den vägen är det. Så bilen ligger inte ute på någon annons.
Senast redigerat av bullen_91 (6 september 2011)

huh?
10 427 Inlägg
6 september 2011
För att jämföra priser är Blocket ett bra hjälpmedel, kolla här tex: http://www.blocket.se/hela_sverige?q=Au … amp;cbl1=3 (gjort i ordning en sökning på bensinare mellan 1994-2000 som har 140-180hk vilket täcker in 1,8t 1,8ts + 2,6 V6 kanske nån till, endast 263 stycken till salu vid inläggstillfället tongue)
Senast redigerat av steifan (6 september 2011)

Maskinbefäl
1 038 Inlägg
6 september 2011
Ja är den i fint skick i övrigt kan man tänka sig 15000 för bilen. Vanligt är rost vid skärmkanter fram. Framvagnarna brukar behöva konstant översyn och det brukar kostapå.

Mvh Magnus

Till att börja med. Ber om ursäkt för min applesi (apple dyslexi). Ipaddan och jag är inte alltid överens om vad som skall stå...

157 Inlägg
7 september 2011
Trådstartare
zovix skrev:
Ja är den i fint skick i övrigt kan man tänka sig 15000 för bilen. Vanligt är rost vid skärmkanter fram. Framvagnarna brukar behöva konstant översyn och det brukar kostapå.

Mvh Magnus

Tack då har man ju lite kött på benen. Framskärmana är nybyta sen nått år tillbaka. Men det där med framvagnen kan ju bli en dyr historia. Tacksam för fler för och nackdelar om Audi a4.

Avstängd
10 388 Inlägg
7 september 2011
Framvagnarna är inte så galet dyra om du kan skruva själv

De som säger att lycka inte kan köpas för pengar...har aldrig ägt en Audi
Shit! -What? Rollers. -No? Yep. -Shit!

Sök