ahaa då fattar jag hur mycket kostade svetsen? letar efter en billig MIG
bra då runt 2-3 tusen den är ju inte dålig eller så men den har ju bara 3 värmenivåer max ampere är 105 så går svetsa rätt tjockt sen fick ja ju köpa till gastub för 1500
Kul att ha någon som följer en bara motor och drivlinan kvar, även bygga skuff men det kommer, har en annan bil som ja gör iording som jag ska ha till helgen så det blir dåligt med uppdates ett tag.
Ser ju bra ut det här.. Polaren jag nämnde innan i tråden får hålla sig till 2,1an, 2,5an får gå i Vimmerby istället tydligen (han har inte tid att få ihop den) så han blir nog inte så klurig som motståndare
Ser ju bra ut det här.. Polaren jag nämnde innan i tråden får hålla sig till 2,1an, 2,5an får gå i Vimmerby istället tydligen (han har inte tid att få ihop den) så han blir nog inte så klurig som motståndare
haha, men han kan väl köra b2.3 ist ? blir ju lite bättre !
Nja, det passar dåligt i saaben och en 2,1a på ca 200 hästar räcker gott ändå
Nja, det passar dåligt i saaben och en 2,1a på ca 200 hästar räcker gott ändå