Chevy -55 förvandlas till "Amercian Graffiti" chevy.
ROSTLAGAS & TOTALRENOVERAS & BYGGS OM FÖR ATT LIKNA EN KÄND FILMBIL, Nämligen Bob Falfas grymma 55a från filmen American Graffiti (Sista natten med gänget) det blir ingen "clone" utan mer en hyllning... Visa mer
Sköning med knasiga idéer, förvirrad, sjuk& glömsk
6 535 Inlägg
4 januari 2013
Trådstartare
ontoft skrev:
Trevlig paket du köpte, inget är som dessa paket. Och du jobbar på bra, keep on, jag följer dig varje dag. Och beundrar din energi.
nä små fyndlådor är alltid skojj att köpa på sig jag tog mig en tur till jobbet nu ikväll, trots ledig fredag & ska precis börja svetsa vidare på bagagegolvet som jag tröttnade på inatt
6 535 Inlägg
4 januari 2013
Trådstartare
2½ timma senare (2tim arbetstid) är bagagegolvet färdigsvetsat, kantskuret, tillslipat mm Iaf så långt det är möjligt utan att ha en bil att prova det i , så nu ska jag kasta min blekfeta kropp i bastun här på jobbet & återkommer med foton om nån timma när jag är hemma igen.
Lite mycket OT, men det kommer ju aldrig bli könsneutralt i alla fall. "Hen är den feminina varianten av det könsneutrala pronomet, hum är den maskulina varianten."
Va faan ska dom krångla till allt för?? Kan ju lika gärna fortsätta säga hon och han!
6 535 Inlägg
5 januari 2013
Trådstartare
Putteliten skrev:
Lite mycket OT, men det kommer ju aldrig bli könsneutralt i alla fall. "Hen är den feminina varianten av det könsneutrala pronomet, hum är den maskulina varianten."
Va faan ska dom krångla till allt för?? Kan ju lika gärna fortsätta säga hon och han!