3345
Sök

Är det lätt att få sponsering ifrån Alpine eller MDS

Guten
101 Inlägg
19 september 2011
Trådstartare
Tjena som ämnet lyder så har jag frågor om sponsering.
Är det lätt att få sponsering ifrån MDS eller Alpine eller nån annan Ljudfirma?

GOTLAND har allt, förutom SALT PÅ VÄGEN!!
Riktiga cowboys har Turboladdade Dieselhästar

Ät gul snö, de kan vara öl
223 Inlägg
19 september 2011
Nu vet jag ju inte själv hur lätt/svårt det är. Men det måste ju kunna gynna dom också, kan tänka mig att ju mer du vill ha ut av deras spons så vill dom såklart ha ut mer av dig.

Ex. Vill du att dom ska sponsra dig med en spik eller två till din baslåda så kanske dom nöjer sig med att du skriker "MDS/Alpine är grymma!!" på stan eller något..
Eller om man ska ha ett mer avancerat bygge vill dom nog ha ut dig på dom flesta träffar, stora som små, för att få ut sina produkter och på så sätt locka mer kunder genom dig.

Som sagt, jag har ingen aning hur det funkar, men jag kan tänka mig att om du vill ha spons så får du allt lägga manken till smile

Guten
101 Inlägg
19 september 2011
Trådstartare
Merc_ skrev:
Nu vet jag ju inte själv hur lätt/svårt det är. Men det måste ju kunna gynna dom också, kan tänka mig att ju mer du vill ha ut av deras spons så vill dom såklart ha ut mer av dig.

Ex. Vill du att dom ska sponsra dig med en spik eller två till din baslåda så kanske dom nöjer sig med att du skriker "MDS/Alpine är grymma!!" på stan eller något..
Eller om man ska ha ett mer avancerat bygge vill dom nog ha ut dig på dom flesta träffar, stora som små, för att få ut sina produkter och på så sätt locka mer kunder genom dig.

Som sagt, jag har ingen aning hur det funkar, men jag kan tänka mig att om du vill ha spons så får du allt lägga manken till smile

Heheh Tack smile funderar på att Bygga Ljud i min Limousin smile

Ät gul snö, de kan vara öl
223 Inlägg
19 september 2011
omega_limo skrev:
Merc_ skrev:

Heheh Tack smile funderar på att Bygga Ljud i min Limousin smile

Ingen fara. Låter fint det smile
Bara att ringa/mejla någon och presentera dig själv och dina planer, samt vad du har att erbjuda dom, då får du nog reda på hur det går smile

KHRacing
19 september 2011
mitt motto är alltid:

frågar man inte får man inga svar.

12 086 Inlägg
20 september 2011
Ska du få spons till den där sunkbilen ska det till o va ett jävla ljudbygge.. odsen säger inte en chans.

Har man inte kontakter måste du ha något att visa upp och locka med. Massa lovord från en 18 åring tror jag hjälper föga tyvärr.

..Sanningen.

Guten
101 Inlägg
20 september 2011
Trådstartare
JapMax skrev:
Ska du få spons till den där sunkbilen ska det till o va ett jävla ljudbygge.. odsen säger inte en chans.

Har man inte kontakter måste du ha något att visa upp och locka med. Massa lovord från en 18 åring tror jag hjälper föga tyvärr.

..Sanningen.

min bil är ju inte sunk

12 086 Inlägg
20 september 2011
omega_limo skrev:
JapMax skrev:

..Sanningen.

min bil är ju inte sunk

Jo, den är rätt sunkig tongue

Självlärd
3 083 Inlägg
20 september 2011
JapMax skrev:
omega_limo skrev:
JapMax skrev:

..Sanningen.

min bil är ju inte sunk

Jo, den är rätt sunkig tongue

Den är ju inte klar än..

Det är fysiskt möjligt att korsa två bilmärken men det är psykiskt skadligt
Projektet (lagt på is) http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=158292.

Sök