Coilovers hemmabyggda, Busbil bygget, Med Mina Projekt!
Min busbil som jag bygger på till och från när det går. Volvo 700 Serien följt av 900 front. För mer info, läs tråden. Det är ju där allt står.. Det som står först på att göra listan är att bygga TURBOMOTOR!
Har städat ur garaget hemma, de som sitter med huset alltså. Och tänkte förvara bilen där inne! där kan jag göra klart de sista utan att oroa mej för vinkelslipspån och svetsloppor som far omkring i verkstan, och ställer man ut bilen utanför verkstan så får man måskit på taket! och måsbajs är som thinner haha + att det springer en massa ungar på industrin och förstör bilar för folk!
Lika bra att hålla sig på hemmaplan! nu får jag även känna på hur det är att mecka i ett trångt hemmagarage, som inte jag är van vid!
Kolla min busbilBILEN HÄRLämna en kommentar eller nått
haha, de första jag gjorde efter att jag kom in i garaget och skulle öppna dörren, var att göra som vanligt. Att man bara öppnar! stötte i en av hyllorna på sidan haha, Tur de inte blev några skador
haha jag lärde mej det! sen är det ett rent helvete att försöka klösa ur bilen med bara 25cm öppen dörr + en bur som går rakt över, så det blir över under över under, sen kan man ta sig ur! haha
ska bara sortera ur lite saker bland hyllorna så man får lite ordning. hittade en massa roliga saker som jag har ingen aning om vart dom har setat på för bilar, men antagligen nått farsan min har hållt på med,
och nu ska jag ut och skruva ner en slipmaskin som sitter på väggen, blir tokig på den snart! varje gång man ska gå in i garaget så river man antinge sig på magen eller på ryggen! så nu ska den flyttas. sen ska jag mäta upp lite ström och se om man kan få igång på lysrören som sitter nere vid golvet så man ser vad man håller på med!
gamla grejjer de där