Va på plats till prick 19:00, de hade redan trillat in en del bilar och blev en jäkla många fler måste jag säga! Riktigt trevlig kväll med mycket bilar och folk. Kul med en sådan avslutning på året!
Åkte dock hem rätt så tidigt så hann inte med så mycket mer än rusta denna kväll, men kanon allt som var där
Blev några bilder från min sida, närmare bestämt 13st efter att jag gått genom kameran. Ni får gärna använda dem men hänvisa gärna till mig som fotograf
Mkt bra träff. Tråkigt bara att bilen skulle dumma sig. Men jag försöker ialla fall bjuda på mig själv lite :-) Hoppas på lika bra träffar nästa år. MVH Dirty Drifting
Mycket trevlig kväll med mycket fina bilar:D Vi får tacka alla som kom o tycker att ni alla skötte er bra:D Tack för att ni lyssnar på oss när vi sa till er om att inte leka bland bilarna! O även ett stort tack till alla som använde sopsäckarna som vi satte upp! Var mycket skit på parkeringen men det har vi tagit hand om, o hade inte säckarna funnits hade vi nog vart där nu med o plockat skräp. Tack även alla andra som var med på de andra nattliga busen! Skulle dock uppskatta att publiken där lyssnar lite mer en ni gjorde! Är som sagt bara för eran säkerhets skull! Men i det stora hela vill vi tacka för en grymt trevlig o härlig kväll o en mycket rolig säsong. Nu ska vi ha en kall o vit vinter men se fram emot att våren ska komma, så vi kan komma till baka med en ny härlig säsong.
Detta var andra gången som jag var på en LKPG träff och jag måste säga att jag är helnöjd med kvällen. Mycket folk, fina bilar och massor med lek . Dessa träffar kommer jag fortsätta att åka på.
Mvh/Tobias
Kärlek växer inte på träd, den är gul och stavas T-5R :).
Detta var andra gången som jag var på en LKPG träff och jag måste säga att jag är helnöjd med kvällen. Mycket folk, fina bilar och massor med lek . Dessa träffar kommer jag fortsätta att åka på.
Mvh/Tobias
Låter bra det du är alltid lika välkommen:D Mvh Streetknight
träffen var jätte trevlig rolig mycket lek o lagom rökförgiftad idag! ska kolla på datorn lite senare idag om det blev någon vettig film , kameran strulade men vi var 4 st som filma så filmer lär komma mvh Anton