IFK Göteborg sedan 14 år tillbaka ungefär.. tyvärr lyser SM guldet med sin frånvaro.. Jag minns hur det var på den gamla goda tiden.. Vad var det? Guld -91, -93, -94, -95? Champions League spel.. Vinster mot Porto, PSV Eindhoven, Manchester United och Galatasaray bla. Kommer nog aldrig glömma borta matchen mot Galatasaray.. tror att det var -95. Totalt tillbaka pressade i 89 minuter. Galatasaray hade haft ca 20 hörnor och så i matchens slutskede fick IFK sin första och enda och då klev Magnus Erlingmark (?) upp och nickade in 1-0 som även blev slutresultatet. Underbara minnen!
Att det inte är fler blåvittare som svarat är att vi förstod inte att det var fotboll du menade!! Det stod ju nåt om ..vad var det nu igen...hm.. ja, Djurgården..just det, Djurgården var det... vi tycker inte att man/du ska blanda ihop Djurgården med fotboll!!
I think I have a problem. I think I think too much...!
'And the meek shall inherit the earth.' Min sida på www.fotosidan.se
Gissar att även på gorg finns det ett fotbollsintresse?
Eftersom laget i mitt hjärta är djurgårn så undrar jag om någon delar denna passion med mig här?
edit: kolla gärna bilden på min audis bagageutrymme
självklart är man djurgårdare fast är inte direkt inte så intresserad utav fotboll direkt, så det blir mest att man kollar på hockey etc fast man blir ju alltid lika glad när Djurgården vinner även om det nu inte bara gäller hockey