Nooooooo!! Jaja, hoppas det inte medförde några större skador som visar sig senare, håller tummarna! Är det "bara" skav på avgasröret så är det ju lugnt
Nooooooo!! Jaja, hoppas det inte medförde några större skador som visar sig senare, håller tummarna! Är det "bara" skav på avgasröret så är det ju lugnt
MVH Putte
Mjo, hade drivaxeln lossnat i 100 km/h så hade det inte varit så roligt Nu hörde man hur det började knaka från baken av bilen så efter lite krälande på marken såg man att distansen till bultarna för drivaxeln hängde löst och som sagt tur var det.
Har även slängt in inredningen där bak och baksätet inför besiktning:
Har även fått hem en oljekylare som jag köpt från Merl (http://www.garaget.org/merl), är på 25 rader och ska sitta framför höger hjulhus, perfekt då det inte kommer störa vattentempen. Skall kompletteras med följande:
Grader? Antar att du menar rader, den är på 25 rader. Bör räcka till ändamålet hoppas jag. Just nu är det nästan hopplöst att stämpla fullt en längre stund innan tempen sticker iväg
Grader? Antar att du menar rader, den är på 25 rader. Bör räcka till ändamålet hoppas jag. Just nu är det nästan hopplöst att stämpla fullt en längre stund innan tempen sticker iväg