3363
Sök

Röd Saab 900i 16 1991 års modell. Reg AUY 235. Stulen natten till tisdag 26/9 i svalöv skåne!

367 Inlägg
28 september 2011
Trådstartare
Någon har stulit min bil som stod på parkeringen bakom Fridhems Folkhögskola.
Bilen innehåller en del ljud godis såsom dubbla kicker comp 12" samt ett 1200W slutsteg och lite annat smått och gott.

Reg nr är AUY 235 och bilder på bilen hittar ni på min sida. tacksam för hjälpen om här finns några vänliga själar runt landskrona, svalöv, billeberga, eslöv osv håller ett öga öppet!

https://www1.garaget.org/archive/161/160212/246943/large_246943-2360667.jpg

MVH
Danny
Senast redigerat av Warsore (28 september 2011)

More Bass To The People!

154 Inlägg
29 september 2011
Måste tyvärr vara lite kritisk. varför lägga pengar på en bil som man i "princip" kan sno med en glasspinne?

Hoppas du får tillbaks den och att den inte är allt för fucked up.

N.O.S Cruisers Stockholm
3 404 Inlägg
29 september 2011
wulvan skrev:
Måste tyvärr vara lite kritisk. varför lägga pengar på en bil som man i "princip" kan sno med en glasspinne?

Så du menar att man är korkad som lägger stålars på en bil utan immobilizer... Jag vet låsen är väll inte världens bästa men ändå.
Senast redigerat av TenZer (29 september 2011)

Rock'n Roll

154 Inlägg
29 september 2011
Har väl fan aldrig sagt att nån är korkad? Men man bör väl tänka efter lite när man spenderar pengar på en bil som är lätt att själa.

367 Inlägg
29 september 2011
Trådstartare
är väl skit samma om låset inte är det bästa?? folk borde veta vad som är mitt och vad som är derans.

More Bass To The People!

Forummoderator
26 339 Inlägg
29 september 2011
wulvan skrev:

Tycker frågan hellre torde vara; "varför stjäl någon en bil som inte är värd några egentliga kronor idag?" (inget illa menat till ägaren såklart).
Förmodligen är tjuven/tjuvarna medvetna om vad bilen innehöll, vilket antingen betyder att prylarna varit lätta att se, eller så har den personen eller dem hållt utkik.

Edit: Hoppas förstås på att allt ordnar upp sig.
Senast redigerat av AirOne (29 september 2011)

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.

367 Inlägg
29 september 2011
Trådstartare
Bilen vart låst i backen så den har dom ju antagligen knäckt loss. Att jag spelar musik när jag kör min bil är ganska självklart så det har någon säkert hört, utan tvekan. Bilen backades in så om dom ska ha sett någonting så har dom gått runt om bilen och kollat då bilen stod backad in mot ett hus och buskage.. ganska nya fälgar som var felfria, samt nya däck, nybesigtigad UA och ny försäkrad och hela pisset.

Vet om att här finns en del nötter i denna hålan men detta är näst in till skolans område så vad dom gör här inne och snor bilar har jag ingen aning om.

More Bass To The People!

154 Inlägg
29 september 2011
I rest my case.....

Hoppas åter igen att du får tillbaks bilen

Sök