2587
Sök

Fiesta får 105 hk motor

192 Inlägg
29 december 2011
Trådstartare
KHRacing skrev:
hengxel skrev:
förresten så kan jag ju meddela att en hydraulisk handbroms ska beställas smile

www.xyz-sweden.com hälsa från mig

glöm inte backventilen från Sellholm, rätt så viktigt att ha den monterad då bromssystemet KAN låsa upp sig.

tack för länken smile har funderat på en sånhära http://shop.j-spec.se/sv/artiklar/inter … arger.html

192 Inlägg
9 februari 2012
Trådstartare
går tyvär segt nu då de är -30 ute o lika kallt i garaget sad plus att jag har så förbannat ont i ryggen så jag orkar int göra stora jobb ensam länge, men så fort de blir lite varmare så ska jag ut i garaget smile

937 Inlägg
9 februari 2012
roligt projekt! passa motorn raktner med låda ä hela skiten? smile sätt 2 st elfläktar i skuffen vid kylaren wink

192 Inlägg
9 februari 2012
Trådstartare
Kalasgasarn skrev:
roligt projekt! passa motorn raktner med låda ä hela skiten? smile sätt 2 st elfläktar i skuffen vid kylaren wink

motorn passade rakt ner i fiestans org låda, får se om den håller annars får man väll byta, fästena såg ut o va likadana smile o dubbla elfläktar är snart klara, ska bara svetsas dit lite plåt så big_smile

937 Inlägg
9 februari 2012
okej wink ett coolt bygge måste jag säga hehe wink vad väger bilen?

192 Inlägg
9 februari 2012
Trådstartare
Kalasgasarn skrev:
okej wink ett coolt bygge måste jag säga hehe wink vad väger bilen?

tror den ligger på 800kg cool

937 Inlägg
9 februari 2012
kommer röra på sig då hehe, vad är det för årsmodel på fiestan å lika så escoten?  tongue

192 Inlägg
9 februari 2012
Trådstartare
Kalasgasarn skrev:
kommer röra på sig då hehe, vad är det för årsmodel på fiestan å lika så escoten?  tongue

båda vart 86or big_smile skulle behövas nya isdäck menmen, man tar de man har big_smile

937 Inlägg
9 februari 2012
hengxel skrev:
Kalasgasarn skrev:

båda vart 86or big_smile skulle behövas nya isdäck menmen, man tar de man har big_smile

okej tongue hehe ja precis wink är det en 16 ventilare du ska sänka ner då eller? hur ska du göra med sprutet bara flytta över hela skiten eller skarva å krabba? tongue

192 Inlägg
9 februari 2012
Trådstartare
Kalasgasarn skrev:
hengxel skrev:
Kalasgasarn skrev:

okej tongue hehe ja precis wink är det en 16 ventilare du ska sänka ner då eller? hur ska du göra med sprutet bara flytta över hela skiten eller skarva å krabba? tongue

de e en 8ventilare, sprutet blir väll halvt org härvan o halvt egen el big_smile

192 Inlägg
11 mars 2012
Trådstartare
nu jävlar hare hänt lite igen big_smile bagageluckan är svetsad o kapad så kan ladda upp bilder imon om intresse finns smile

303 Inlägg
12 mars 2012
släng upp bilder smile

937 Inlägg
Hellz YeaH!
49 Inlägg
12 mars 2012
håller fan med! big_smile

Sleeper is the shit!

192 Inlägg
12 mars 2012
Trådstartare
slänger upp bilder ikväll elr imon då big_smile

192 Inlägg
15 mars 2012
Trådstartare
hann bli mörkt men har några suddiga bilder tills vidare, ska jag ladda upp dom elr försöka hinna med nya imon? smile

961 Inlägg
15 mars 2012
jävlar! detta blir ju rått! prem lagd big_smile

''Brännvin och frisk luft dör man inte av.''
-danskt ordspråk

192 Inlägg
16 mars 2012
Trådstartare
KBAragger skrev:

tackar big_smile tar o slänger upp bilder idag då jag bör hinna me de efter skolan (jävla kärringar tar upp all tid) roll

937 Inlägg
16 mars 2012
hengxel skrev:
KBAragger skrev:

tackar big_smile tar o slänger upp bilder idag då jag bör hinna me de efter skolan (jävla kärringar tar upp all tid) roll

vet precis vad du menar dom är ett världsligt problem wink fast rätt gott att ha ändå big_smile

Sök