Fel 1 kan vara allt från igensatt soppa filter till dåliga stift, t.o.m läckage på någon vakum/tryckslang. Jag hade snarlika problem, och då var det LMM som strulade, dock med felkoder som följd. Börja felsöka det lättaste/billigaste. Vad menas med lätt gaspådrag? Kan du göra exakt samma sak på tex fyran under samma belastning?
Fel två kan även vara någon givare, men då bör det tändas varningslampor, annars som föregående, någon av kransarna, kan vara en "kugg" som packat ihop (tveksamt, men ändå).
Fel nummer tre skulle jag våga gissa på krängningshämmarstagen (stabstag). Går från en fästpunkt på fjärdebenet ner till krängningshämmaren. Många säger att det är ett vanligt fel, men i mitt fall, efter 22000mil, säger jag att det är fullt normalt att det glappar... För mig lät det mer om man tex körde över ett farthinder än tex, ett brunnslock
Senast redigerat av Bridgestone- (7 oktober 2011)