Nästan allt i inredningen skruvades i idag och det såg ut såhär:
Hur fint som helst blev det med helsvart fräsht golv och instrumentbräda som nästan är felfri (ett liiitet stötmärke i ett hörn som knappt syns).
Provkörde en liten sväng och då kickade beslutsångesten in... VR6an är rolig att köra, men Golf 2an kommer gå att sänka sååå mycket mer och göra roligare grejer med + att automatlåda är ju underbart att glida med... Så nu är det verkligen beslutsångest här om vilken bil jag ska sätta mina coilovers på
Mycket pengar, tid och kärlek är nerlagt på Golf 2an...
Beställde lite roliga saker från Tyskland i veckan till VR6an. Huv-bh, nya läderdamasker till växelspak och handbroms, och även en VR6 läpp i fram eftersom den saknas nu.
Så nu är det svårt... Har ett annat projekt vid sidan om (ingen bil, utan något annat) som jag vill lägga pengar på nu till våren, så jag har inte råd att köpa fälgar och coilovers till båda Golfarna så en av dom måste säljas.
Jobbigt...
Ska i alla fall skruva ihop det sista i 2an imorn och sätta i stolarna och baksätet så att jag kan ställa på bilen och köra lite med den. Har ju bara kört hem den från Göteborg och jag hade den till jobbet en dag. Lagt många gånger mer tid på att göra i ordning den än att faktiskt köra den. Så det ser jag fram emot