Precis när det är dags att betala blev det 1 avhopp
E ju en här som vill åka
tc3e
Tänkte mig främst folk man känner!
Förstår den. Jag känner bara halva mitt teamsjälv men det löser sig En som skall med har jag aldrig sett ens
Jag har bara 3 krav på dom som skall med å det e att dom tar det lugnt nån kväll så dom kan köra på morran, Att dom har körkort å att dom e med å betalar.
Om dom skiter i detta sätter jag gladeligen av dom nånstans längs vägen
The faster you go the closer you are to heaven. Mitt egna ordspråk
Proud Member of Team Trailer Trash
Hey y'all!! Hope ur all getting the spring feeling, it's on the way n so is the MODBALL RALLY 2012 to Ibiza Tc3e, ill check w modball if they got a space for u.. Then we will manage to get u to London somehow, or a cheap flight.. So, we are now 8 cars ready as few dropped off.. Hope they change their minds !! I will start evaluating the participants and in a few months 3 GoPro Hero 2 Motorsport will be handed out to 3 winners ... For those who need a GoPro earlier, just contact me at mr@teamponydrift.com as our webshop is still under construction for a few more days..
Fint detta, fick hjälpa till och betala in för ett team till. Modball tappar bort betalningen. Hittar den igen, och nu vill de ha totalt 14 pund för betalningen? Har ju redan betalat alla avgifter via min bank. Lagom trött blir man ju.
Fint detta, fick hjälpa till och betala in för ett team till. Modball tappar bort betalningen. Hittar den igen, och nu vill de ha totalt 14 pund för betalningen? Har ju redan betalat alla avgifter via min bank. Lagom trött blir man ju.
Löjligt med... kostar ju nästan mer å betala än vad summan e ju..
Kan du inte bara bju dom på en öl eller nått
Precis när det är dags att betala blev det 1 avhopp
E ju en här som vill åka
tc3e
Tänkte mig främst folk man känner!
kan förörstår det ;p
TEAMPONYDRIFT skrev:
Hey y'all!! Hope ur all getting the spring feeling, it's on the way n so is the MODBALL RALLY 2012 to Ibiza Tc3e, ill check w modball if they got a space for u.. Then we will manage to get u to London somehow, or a cheap flight.. So, we are now 8 cars ready as few dropped off.. Hope they change their minds !! I will start evaluating the participants and in a few months 3 GoPro Hero 2 Motorsport will be handed out to 3 winners ... For those who need a GoPro earlier, just contact me at mr@teamponydrift.com as our webshop is still under construction for a few more days..
Hey! thanks that sounds great, it would be awesome if u could fix that
Hey! thanks that sounds great, it would be awesome if u could fix that
Hey tc3e, they looking at a solution from UK for you to join. U can email me ur name and number to mr@teamponydrift.com as I will need to call you. Regards Michel
Så om någon känner för å bidra med något så e ni varmt välkomna å höra av er. Bilen kommer även å synas på alla Gatebilträffar i år förutom Mantorp då av naturliga skäl
Yep soon its time.... this will be a hell of a trip!! Y dont we all start putting up our rides here on this thread to show what we got going on...
has any one got the modball stickers already?
ATTN: 2013 MODBALL RALLY - Modball HQ has received a lot of emails regarding the 2013 rally. Please see here for more information: http://modball.com/europe/2013-rally/
Yep soon its time.... this will be a hell of a trip!! Y dont we all start putting up our rides here on this thread to show what we got going on...
has any one got the modball stickers already?
ATTN: 2013 MODBALL RALLY - Modball HQ has received a lot of emails regarding the 2013 rally. Please see here for more information: http://modball.com/europe/2013-rally/
I'm going in the black XJR
No stickers but they assured me that i would have them before Gatebil Våler 25-27 of May so i could promote the Rally
Ja för en annan går det som vanligt, nu vill de ha £50 för att jag inte fyllt i adressen, sen skickar de en skärmdump, och då står det iofs inget på "city", men staden står efter "postal code".
Ja för en annan går det som vanligt, nu vill de ha £50 för att jag inte fyllt i adressen, sen skickar de en skärmdump, och då står det iofs inget på "city", men staden står efter "postal code".
Inte utan att man blir rätt less?
Mmm händer lite skumma grejjer kan man säga.. När dom skicka ut mailet om att det skulle kosta å ändra ba jag dom å återkomma tiull mig med vilka uppgifter dom hade om alla medlemmar i Teamet vilka uppgradering osv så jag kunde kolla så allt va rätt.
Va hur mkt som helst framåtillbaks med med uppgraderingen på Ibiza ena sekunden fanns det rum å sen fanns det inte å sen fanns det igen å senn va jag tvungen å boka suit sista dagen då det tydligen inte fanns nått ändå... Men allt e klart för mig nu iaf.