2231
Sök

Högtalare för dryga 300:-?

Lackerare/Rekondare
834 Inlägg
25 augusti 2006
VIvanCO skrev:
Kollade upp dessa sony jag länkade er till, två st kostar alltså 600:-
Så dem duger inte?

nej nej har äget ett par sådana där båda 2 kostar 299:- så det så^^ + att dom låter inte så bra kolla på brl på märket gas, skitbra enligt mitt tycke om man nu inte ska tävla med ljudet.

1 631 Inlägg
27 augusti 2006
VIvanCO skrev:
Vet inte riktigt vad som får plats i dörren men skall kolla det idag.

Det är en Renault Mégane II som sagt, kanske du kan kolla upp det på nätet där jag inte tittat?

Sorry, vet inte vad som får plats. Kolla med Renault?

// Gurra
BMW 530 med Alpine F1 Status, Scanspeak Illuminator, 2 x Genesis DMA, 4 x Genesis DMX
Tävla i bilstereo? Besök Svenska Bilstereoförbundet för info.

Solfilmsmontör
947 Inlägg
27 augusti 2006
6.5" skulle jag tippa på...

"Imagination is more important than knowledge..." -Albert Einstein (1879 - 1955)
Att tänka före man talar är som att torka sig innan man skiter.

113 Inlägg
27 augusti 2006
Trådstartare
jag kollade upp det, 5.25" får plats i framdörrarna.

-----------------][----------------][----------------][-----------------][---------------][---

Living life sideways
23 Inlägg
27 augusti 2006
Så länge du inte får mersmak för billjud så funkar det väl med ett par sketna 300 kronors högtalare. Får du för dig att skaffa baslåda sen så blir det jävligt jobbigt om du har taskigt framsystem.

Sixxkiller, du jobbar där va? tongue

1 631 Inlägg
27 augusti 2006
jontedampar skrev:
Så länge du inte får mersmak för billjud så funkar det väl med ett par sketna 300 kronors högtalare. Får du för dig att skaffa baslåda sen så blir det jävligt jobbigt om du har taskigt framsystem.

Så du menar han ska byta ut original och köpa "sketna 300 kronors högtalare"? Du tycker inte det är onödigt jobb och pengarna i sjön? Förklara gärna.

// Gurra
BMW 530 med Alpine F1 Status, Scanspeak Illuminator, 2 x Genesis DMA, 4 x Genesis DMX
Tävla i bilstereo? Besök Svenska Bilstereoförbundet för info.

Sök