2723
Sök

Crosskart/Buggy Vinterprojekt

っ◕‿◕)っ
102 Inlägg
17 december 2012
Trådstartare
Nanbara skrev:
BalvBam skrev:
Nanbara skrev:
Sedär det tar sig smile  Önskade att jag också hade ett varm garage att vara och skruva i, då hade jag börjat med mitt liknande bygge redan nu.  smile

Mvh Jens

Kul att fler bygger busbyggen smile släng gärna in någon bild på ditt bygge. Var ute och hårdtestade den i helgen och den gick som bara fan smile

Du får gärna slänga upp lite bilder nu på ditt bygge när du kunde köra den big_smile  vill gärna se hur det blev och hur det gick för dig ed breddningen av bakaxeln smile

Mvh Jens

Breddade aldrig bakaxeln, det kommer till nästa vinter ist smile

I reject your reality and substitute my own!

18 Inlägg
18 december 2012
BalvBam skrev:
Nanbara skrev:
BalvBam skrev:

Kul att fler bygger busbyggen smile släng gärna in någon bild på ditt bygge. Var ute och hårdtestade den i helgen och den gick som bara fan smile

Du får gärna slänga upp lite bilder nu på ditt bygge när du kunde köra den big_smile  vill gärna se hur det blev och hur det gick för dig ed breddningen av bakaxeln smile

Mvh Jens

Oki :-)  tänkte också fråga dig vart du fick tag på all metal som du svetsade ramen av?

Mvh Jens

っ◕‿◕)っ
102 Inlägg
18 december 2012
Trådstartare
Nanbara skrev:
BalvBam skrev:
Nanbara skrev:

Mvh Jens

Oki :-)  tänkte också fråga dig vart du fick tag på all metal som du svetsade ramen av?

Mvh Jens

Lite skrot hade jag liggandes, men det mesta köptes på Fors Smide i Skoghall. smile

937 Inlägg
18 december 2012
häftigt med såna hära projekt smile ska själv hänga mc motor på en gokart efter jul smile vad ligger effekten på motorn?

っ◕‿◕)っ
102 Inlägg
18 december 2012
Trådstartare
Kalasgasarn skrev:
häftigt med såna hära projekt smile ska själv hänga mc motor på en gokart efter jul smile vad ligger effekten på motorn?

20hk original, men har lite grövre avgas och annan cdi så kanske 22-25 skulle jag tro.

Hade en gokart med en kawazaki gx 500 motor på 52hk för något år sedan, roligt som fan men ganska begränsad över vart det går att köra wink

937 Inlägg
18 december 2012
BalvBam skrev:
Kalasgasarn skrev:

20hk original, men har lite grövre avgas och annan cdi så kanske 22-25 skulle jag tro.

Hade en gokart med en kawazaki gx 500 motor på 52hk för något år sedan, roligt som fan men ganska begränsad över vart det går att köra wink

okej wink ja det kan jag tänka mig inte direkt någon terrängmaskin wink

18 Inlägg
18 december 2012
BalvBam skrev:
Nanbara skrev:
BalvBam skrev:

Mvh Jens

Lite skrot hade jag liggandes, men det mesta köptes på Fors Smide i Skoghall. smile

Fors Smide är dom bra på metal priset?  för smide och svetts i karlstad/wåxnäs dom är ju svin dyra.

っ◕‿◕)っ
102 Inlägg
19 december 2012
Trådstartare
Nanbara skrev:
BalvBam skrev:
Nanbara skrev:

Mvh Jens

Fors Smide är dom bra på metal priset?  för smide och svetts i karlstad/wåxnäs dom är ju svin dyra.

Jo det skulle jag säga. Billigare än i karlstad iaf smile

Sök