(lägger upp före bild då jag köpte den och som den såg ut för ett par veckor sedan)
Kan i alla fall börja med att på 1 år har jag nog lagt ut ...vet inte men köpt en hel del och gjort en hel del (Gör ju allt själv med bilen... känner att om jag är utbildad och kan min sak så känner jag att lämna in den behövs inte
haha)
Men det som behövs nu som är viktigt är bromsrör bak, stötdämpare fram och fjädrar ( som fixas), bussningar på bär-armen bak ( som många kallar den i alla fall). Sedan så behövs skivor fram (inklusive bromsbelägg eftersom man byter dom samtidigt som man byter skivor) men dom är tjocka men rätt spåriga i. Sedan bromsbackar bak och justerskruvarna, rättare sagt monteringsset till bromsbackarna. Sedan behövs det inte bytas så mycket mer. Redan bytt en hel del.
Bromsklossar, förgasaflänsen, termostaten (fanns inte innan), bränslefilter, olja o filter (gjort 2 ggr), sedan sköljt rent kylaren och alla dess slangar o rör pga äcklig sörja i den, sedan stötdämpare bak, servoremmen.. kan fortsätta för det är en jävla massa.
Men beställer hem en hel del grejer imorgon eller under veckan. Ska börja slänga in den i garaget och börja slipa med. Inte riktigt hunnit med. Men bilder kommer nu i nästa inlägg;