Hej Har en skapligt vässad 740 16v turbo. ja kör med M90 v-låda i den men börjar bli sugen på något som håller bättre. Har hört och undarar vilken BMW låda som är bäst,starkast. osv . .? BMW E34 TDI zf lådan har ja hört är den bästa ? Eller Getrg lådan ? Vet någon villken som är bäst lämpad? Tack på för hand Mvh
Hej Har en skapligt vässad 740 16v turbo. ja kör med M90 v-låda i den men börjar bli sugen på något som håller bättre. Har hört och undarar vilken BMW låda som är bäst,starkast. osv . .? BMW E34 TDI zf lådan har ja hört är den bästa ? Eller Getrg lådan ? Vet någon villken som är bäst lämpad? Tack på för hand Mvh
Pratat med en kille som renoverar getraglådor då jag tänkte köpa en sån. Men han hade plockat med ZF lådorna också och sa att dom är mycket stabilare än getraglådorna så köp en tex m3,328 låda. Mvh Mange 500hk+
fortsätt kör M90 den lådan pajjar du inte pga effekten i din bil den dödar du pga fel växlingar. annars köp en ZF dom håller bättre än getrag lådorna jag har kört skiten ur 3st getrag lådor med ca 250 sug hk med typ 400 hk turbo så känner man att dom börjar ge sig efter typ en helg på gatebil.
Ingen minns tusen hk på pallbockar eller på ett papper för det är på gatan som respekten vinns! FiveStarRacing
Tack till StreetPerformance SpecialSvarv
zf ifrån en e34 525 tds håller ju för grymma effektsiffror och är så många med volvo som kör med såna så är hyfsat lätt att få tag på en som är färdigsvetsad för volvomotor
ja kör med ZF lådan ifrån en 525 TDS och är väldigt nöjd med den, dock får jag sämmre topphastighet men vill du bränna däck e den lådan ett klart alternativ,
maxen då du ska lyssna på mig när du tvivlar! zf ska du ha om du ska ha bensin låda eller diesel beror ju på utväxligen;) och e34 tds heter det;) kan sitta zf på e34 td med men osäker...
maxen då du ska lyssna på mig när du tvivlar! zf ska du ha om du ska ha bensin låda eller diesel beror ju på utväxligen;) och e34 tds heter det;) kan sitta zf på e34 td med men osäker...
Mvh kraft
525TDS eller 525td heter det e34 är ju bara kaross betäckning