Har varit ute i garaget och bökat lite både idag och igår, så får väl ta och uppdatera er lite !
Har först och främst inhandlat lampor till fronten:
Tyckte faktiskt inte led'en va speciellt farcshinerande..
Sen har ja även bytt bromsbelägg bak, va ju en aning bökigt, går ju fan inte att skruva bultarna mer än typ en åttondels varv eller ngt förrän man lär ta om ... aja, det blev bra iaf, kan ju säga att de verkligen var dags, va ba' rostigt smul kvar av dom gamla, föll isär när ja tog bort dom haha, kan lägga upp en kort sen !
Sen har jag fixat med regskyllt fram och bak !
För övrigt håller jag fortfarande och bökar med med bakspoilern men det börjar ordna upp sig lite iaf:
sen tänkte ja ni kunde få se min "fina" lösning på hur jag fäste spoilern i krockbalken:
Durkplåten kom till användning
(den som satt över kylaren förut)
Inte den snyggaste lösningen kanske men blev riktigt stabilt, fick t.o.m överkanten att ligga slickad emot rampen (den som går under lysena), så de va skojj ! hade trott ja skulle få bygga på med spackel och härja men som sagt, blev fin fint.
Sen eftersom det gick skapligt med baktkjolen så kunde ja ju inte låta bli att smecka dit ena sid-kjolen lite temporärt sådär:
Kommer behöva fixas en del med den som ni ser.
För övrigt så vart den årets premiärtur igår ! Riktigt härligt, fan va ja längtar tills det blir klart !
Kan dock säga att ja inte var lika glad imorse när man vaknar och ser en halv dec snö ute.. suck!
Målet är iaf att den "körklar" tills Elmia !
Allt för nu!