Nu är det dags att dra igång mitt vinterprojekt som kommer baseras på min BMW E39 523i - 00
Mycket kommer att hända i vinter med bilen och jag har ont om tid så uppdateringarna kommer att bli
rätt så frekventa!
Ny sponsor inför 2012 har dykt upp!
dBakuten www.dbakuten.seStort tack till Björn och Kim på dBakuten för förtroendet inför kommande säsong!
Bilen kommer att innehålla produkter från
KICKER och jag satsar på en bil som kommer
förhoppningsvis låta riktigt bra samt även kunna bita ifrån om det behövs!
En multimedia bil av rang kommer det bli är jag i alla fall säker på!
Vill i dagsläget inte avslöja allt på en gång utan det kommer att avslöjas saker i tråden under byggets gång.
Ni som minns min gamla bubbla
http://www.garaget.org/?car=76633 vet nog att saker och ting brukar kunna spåra ur lite.
Så håll er ajour med vad som händer.
Elmia, japp kommer som det ser ut just nu att stå i dBakuten´s monter, och jag hoppas och ber en stilla bön att vi får spela någon liten truddelutt under vårens största händelse, håll tummarna på det!
Bilder..? Ja jo.. lång historia kort. Har tagit en del bilder med min mobilteleon en HTC Sensation, och här kommer det ett värdefullt tips.
När ni tycker att det är dags att tvätta era arbetsbyxor, töm byxorna på ALLT innehåll, inte bara verktyg och annat.
För vet ni vad, HTC´s telefoner klarar inte 1,5 timmar i tvättmaskinen i 60 grader.
Så jag ska tillbaka till garaget idag med min digitalkamera så det kan börja ramla in lite intressanta bilder.
Så STAY TUNED och may the force be with you!