Sista ögonkastet innan förvandlingen påbörjas, som ni ser har vi tjuvstartat med handtagen
En snabbis om hur det kommer bli
¤ Bilen, fortfarande piggelin-grön med svarta detaljer ¤ Grill, svart med svart emblem ¤ Strålkastare, svart insats med projektorhalvljus ¤ Baklucka, svart emblem
Sen återstå det att se vilka fälgar det blir och hur det blir med innertaket.
- Hela bilen förutom taket ska lackas, bakstöten och vänster framskärm ska repareras. Resten av bilen lackas p.g.a alla småskavanker som förmodligen bara ägaren ser men som alla säkert känner till så stör man sig riktigt mycket på det, därför stryker dom med nu när bilen ändå är inne.
- Angående innertaket så har jag börjat tvivla lite igen. Jag har en "kass" A-stolpe som jag tänkte testa att måla på först och se hur det blir.
Håller med holmgren kika på rotiform t.ex rotiform nue riktigt feta fälgar! Var själv inne på att köra på såna på min bora men får inte sålt mina nuvarande fälgar så dom får sitta på en sommar till;)
Håller med holmgren kika på rotiform t.ex rotiform nue riktigt feta fälgar! Var själv inne på att köra på såna på min bora men får inte sålt mina nuvarande fälgar så dom får sitta på en sommar till;)
Fruktansvärt feta! Men lägger inte 16 lax på fälgar till en bil med värde runt 40 - 45k