Jag använder http://www.dri-wash.us/ på mercan, direkt ifrån USA. Kan ju säga så här att, tror inget annat vax är så lätt som detta att använda. mycket bra!
Jag använder http://www.dri-wash.us/ på mercan, direkt ifrån USA. Kan ju säga så här att, tror inget annat vax är så lätt som detta att använda. mycket bra!
Jag använder AutoGlym Super-Polish på Calibran, och det är verkligen ett oslagbart wax, bara man ger det lite kärlek Fastän lacken är 13 år gammal, börjar den glänsa som om bilen blev målad i förrgår efter en rejäl waxning
Jag har kört på Sonax rubbing och flytande hårdvax samt turles top coat sealer.. och dra på trissor vad det luktar abra-kadabra av det!! Det blir nog att byta ut dem.
håller med "precision". autosmarts flytande utställningsvax är riiiiktigt bra. man får vara ganska nogrann annars så finns de risk för att de blir flammigt. men får man till de så blir de jävulsk bra. kolla gärna min bil så får du se
turtle färg vax, billigt o lättarbetat... de enda ja kan rekomendera från turtle kostar 129:- flaskan....
Vad heter den flaskan? Tänkte pröva ifall de går så man slipper en omlackering...Lacken e så jävla nergången så de finns inget som hjälper tack på förhand
turtle färg vax, billigt o lättarbetat... de enda ja kan rekomendera från turtle kostar 129:- flaskan....
Vad heter den flaskan? Tänkte pröva ifall de går så man slipper en omlackering...Lacken e så jävla nergången så de finns inget som hjälper tack på förhand
Jag lovar dig, du kastar 129kr i sjön.....det är helt värdelöst!
Vill du ha ordning på det billigt så köp dig en polermaskin och lämpligt medel till det, lite dyrare men med bättre resultat är att lämna den till en duktig rekondare, de brukar få ordning på riktiga "kräk".
Jag lovar dig, du kastar 129kr i sjön.....det är helt värdelöst!
Vill du ha ordning på det billigt så köp dig en polermaskin och lämpligt medel till det, lite dyrare men med bättre resultat är att lämna den till en duktig rekondare, de brukar få ordning på riktiga "kräk".
Men de är en röd orginallack sen -92..Kolla in galleriet så ser du. Riktigt nergången asså! Polermaskin har jag men har prövat dom flesta vaxen..
Min bil är polerad och vaxad med medel från 3M och kan rekommendera detta! Även min gamla honda prelude -93 blev behandlad med 3M och även där riktigt nöjd ..