Ser bra ut i detta projektet, tråkigt att höra om dig och din tjej Bara då du vet är du långt ifrån ensam och det finns folk att prata med om man känner för det, garaget.org är en fantastisk sida!
fan va gött jaha du ska satsa på singelturbo? bara slänga upp en massa bilder till oss sedan
Ja, jag tänkte "Vafan... om bilen ska vara fet på alla sätt och vis? Då kan jag ju inte köra på bara BPU" Singel kommer att komma , men ligger just nu inte så högt på prioriteringen haha, ska försöka få ihop den först.
_Fredrik skrev:
Ser bra ut i detta projektet, tråkigt att höra om dig och din tjej Bara då du vet är du långt ifrån ensam och det finns folk att prata med om man känner för det, garaget.org är en fantastisk sida!
Fortsätt med det fina jobbet med bilen
Visste att det skulle komma tyvärr... att bygga bil och försöka ha ett förhållande med någon som inte riktigt har lika stort intresse är rätt svårt. Bilen har "typ" dödat 2st förhållanden.. Den tog upp för mycket tid, och det håller jag väl kanske med om, kunde jag så skulle jag ha den i vardagsrummet (Med tanke på hur det ser ut hemma nu kan man nästan tro att jag har bilen där! ) Det som är lite lätt tråkigt är att jag inte riktigt har någon med samma intresse som jag i närheten. Blir rätt ensamt i garaget efter ett tag. Men kompisen har sagt nu att han ska hjälpa till i den mån det går så nu jävlar ska vi bygga bil
Tack för att du gillar det lilla jag gjort med den än så länge! mvh
fan va gött jaha du ska satsa på singelturbo? bara slänga upp en massa bilder till oss sedan
Ja, jag tänkte "Vafan... om bilen ska vara fet på alla sätt och vis? Då kan jag ju inte köra på bara BPU" Singel kommer att komma , men ligger just nu inte så högt på prioriteringen haha, ska försöka få ihop den först.
_Fredrik skrev:
Fortsätt med det fina jobbet med bilen
Visste att det skulle komma tyvärr... att bygga bil och försöka ha ett förhållande med någon som inte riktigt har lika stort intresse är rätt svårt. Bilen har "typ" dödat 2st förhållanden.. Den tog upp för mycket tid, och det håller jag väl kanske med om, kunde jag så skulle jag ha den i vardagsrummet (Med tanke på hur det ser ut hemma nu kan man nästan tro att jag har bilen där! ) Det som är lite lätt tråkigt är att jag inte riktigt har någon med samma intresse som jag i närheten. Blir rätt ensamt i garaget efter ett tag. Men kompisen har sagt nu att han ska hjälpa till i den mån det går så nu jävlar ska vi bygga bil
Tack för att du gillar det lilla jag gjort med den än så länge! mvh
Jaha!? Eller ska man börja med att skriva "Hej alla mina kära läsare!"
Då han man lagt en del tid på bilen idag kan man väl säga, bilder har jag... men ingen kabel så jag kan överföra det till datorn kan iaf säga det att att andra sidan av bilen är nästan färdigplastad! Och det känns riktigt bra. Blir att åka tillbaka dit imorgon och fortsätta plasta det som inte hanns med idag och förmodligen börja spackla.
Bilen är ca 10cm bredare bak/sida nu iaf och ca 5cm/sida fram Mycket jobb kvar, men det går sakta framåt iaf!
Försöker slänga upp lite bilder imorgon istället! hoppas ni klarar er fram tills dess
Som man ser överallt så börjar folk med att inhandla grejer till bilarna för att meka lite under vintern. Kan ärligt säga att jag har handlat grejer ett bra tag nu haha.
Som ni har sett så har jag 3st fronter, men jag har även 1 extra huv som jag bygger/kapar om samt en extra baklucka som jag tänkte köra vinglös när jag väl känner för det + ett A4 med grejer som förmodligen kommer att användas till bilen.
Just nu håller jag på att "fin lira" med detta eviga spacklande å slipande så kan tyvärr inte ge er "nyare" bilder på bilen för den ser precis likadan ut som förra bilderna. Lite plastande kvar med det går fort
Lätt uppdatering om vad som händer förutom "spackla å slipa"
Nya tanklocket
Rivning av el.
uppfräschning av hjulhus ( dock ej klart )
Nya baslådan.
Enda bilderna på lite av det som är nytt iaf
Hade besök av självaste Hans Dahlbäck (Hasse-GT-2) igår som frågade mig Hans - Fungerade inte bilen? Jag - jo det gjorde den? Hans - Varför då riva? Jag - Kommer från rätt person va?