Ser riktigt bra ut med ditt Supra- projekt, vad för fälgar har du tänkt dig att slänga på?
Galet fet motorcykel, upp med fler bilder på den!
(lite sent svarat kanske) Men tackar!! Hade tänkt mig bredare fälgar iaf, har funderingar på Rota GTR-D? Haha aa ska försöka ta fler kort på den då hehe
Kan även meddela att Supran har fått sällskap i garaget!
Ser riktigt bra ut med ditt Supra- projekt, vad för fälgar har du tänkt dig att slänga på?
Galet fet motorcykel, upp med fler bilder på den!
(lite sent svarat kanske) Men tackar!! Hade tänkt mig bredare fälgar iaf, har funderingar på Rota GTR-D? Haha aa ska försöka ta fler kort på den då hehe
Kan även meddela att Supran har fått sällskap i garaget!
Har inga bilder "än" Men det är som Snofi säger, var iväg i Lördags och köpte Dannej ( V.I.F ) Dubbelturbo Supra. Ska göra i ordning den också, så får gå emellan bägge Suprorna dom står ju som tur är bredvid varandra. Ska laga dom skadorna som är och sedan byta lite grejer, men i helhet kommer den att få vara som den är.
Ändrade planer, den mörka Supran är såld... Sålde den till brorsan och kommer ske en engineswap mellan Suprorna när tiden väl faller in. Så brorsan tar över bygget av den svarta men jag är med delvis.
Blev lite lätt donande idag på Supran iaf + lite extra bilder på Div. Man är ju inte född till den bästa fotografen men ni ser nog vad det är hoppas jag
Byggde lite på dörren idag.
Målade lite idag också
Lekfälgar till bilarna är alltid bra att ha
Nya kylaren + elfläktar
Styrningen till fläktarna.
Extra aggen som ligger hemma. Holset HX55 VS Original Japs VS GT45
Div Lustgas grejer Får inte glömma lilltuben
Kanske är dags att byta bakgrundsbild på datorn... Inte riktigt aktuell bild
Och Kom ihåg gott folk snart är det halloween å då får man klä ut sig (Sorry för dålig bild, men är min hund Nitro iaf )
Var väl det enda jag hade att komma med idag tyvärr... fortsättning följer om man säger så