Nepps, får se om jag inhandlar till sommarn eller hösten. Prioterar att få bakluckan lackad och en massa kolfiber, se saknas en innerskärm och ett insugsrör också. Sen får vi se, det ryktas om en stor skatteåterbäring och löneförhöjning i år också
Jävlar starkt imponerad över vad du gjort! Jag får tack och bocka för all inspiration du ger mig. Men en fråga som kanske framgår i tidigare, men det här Carbon kitet. Vart köpte du det?
Och en annan fråga, när du slipar ner fjäderbenstaget, när man slipar ner så som du gjort. Rostar inte staget? eller rost skyddar du med något?
Jävlar starkt imponerad över vad du gjort! Jag får tack och bocka för all inspiration du ger mig. Men en fråga som kanske framgår i tidigare, men det här Carbon kitet. Vart köpte du det?
Och en annan fråga, när du slipar ner fjäderbenstaget, när man slipar ner så som du gjort. Rostar inte staget? eller rost skyddar du med något?
www.Carbix.se Är imponerad av kvaliten på grejjerna, bra pris också.
Vaxa grejjerna med vanligt bilvax så håller de bättre, dessutom är det lättare att hålla rent när de är polerat
Och om du har mycket polerat kan jag garantera att du håller efter tio gånger mer än när de inte var polerat
Tog och gjorde de sista på Speglarna ikväll, klarlack stod på programmet.
Luciiifer himself.
Gillar Plastic Puddings klarlack på burk, Helt okej grejjer!
Efter 5 lager klarlack
Nån som har koll på hur lång tid det tar innan klarlacken härdar? tänkte kolla en rulle nu och sen montera speglarna och motorerna i dom, eller bör man vänta en dag?