3775
Sök

interiör på evo 6

259 Inlägg
28 augusti 2006
Trådstartare
Hur är interningen på evo 6??

SmartRepair.se
130 Inlägg
28 augusti 2006
Ser billig och plastig ut... neutral

><><><><><><><><><><><><><><
If you´re not doing it right! Why do it at all!?

Inga konstigheter
2 064 Inlägg
28 augusti 2006
MrMonsterZ skrev:
Ser billig och plastig ut... neutral

Som allt annat där bortifrån. smile
Senast redigerat av FL3JM (28 augusti 2006)

83 Inlägg
28 augusti 2006
Man köper ju inte en Evo för interiörens skull. Finns väl ingen rallybil som har lyxinteriör...

Fiesta ST 150

1 453 Inlägg
28 augusti 2006
Bogen skrev:
Man köper ju inte en Evo för interiörens skull. Finns väl ingen rallybil som har lyxinteriör...

hört talas om

- Porsche
- Ferrari
- Lamborghini

yikes

SmartRepair.se
130 Inlägg
28 augusti 2006
sveddan skrev:
Bogen skrev:

hört talas om

- Porsche
- Ferrari
- Lamborghini

yikes

Till Bogens försvar så är ju ingen av nämnda bilar rallybilar precis... neutral

Men nog hade jag tyckt att Mitsu. skulle lagt lite mer möda på inredningen i Evo VI iaf. för den prislappen vill man ju gärna ha lite mer än bara motor och stötdämpare... tongue
Senast redigerat av MrMonsterZ (28 augusti 2006)

><><><><><><><><><><><><><><
If you´re not doing it right! Why do it at all!?

208 Inlägg
28 augusti 2006
billig vet jag inte om den ÄR men den ser ut att va. allt är plastigt och jävligt. MEN man har allt man behöver och man sitter som en jävla gud big_smile
ger den 3½oljesticka av 5 möjliga

mvh

1 453 Inlägg
28 augusti 2006
MrMonsterZ skrev:
sveddan skrev:
Bogen skrev:

hört talas om

- Porsche
- Ferrari
- Lamborghini

yikes

Till Bogens försvar så är ju ingen av nämnda bilar rallybilar precis... neutral

Men nog hade jag tyckt att Mitsu. skulle lagt lite mer möda på inredningen i Evo VI iaf. för den prislappen vill man ju gärna ha lite mer än bara motor och stötdämpare... tongue

Ok, kan iofs hålla med om att de går under benämningen sportbil hellre än rallybil, men då kan man ju oxå gå ett steg längre och säga att varken Evo eller Impreza är rallybilar eftersom de som tävlar knappast använder originalbilar...

562 Inlägg
28 augusti 2006
Bogen skrev:

hehe tongue

Min hemsida: www.bisen.info.se // Din hjälp på nätet!

192 Inlägg
29 augusti 2006
Hade först en Impreza GT -00 Den såg bra mycke träligare ut invändigt än va evo 6:an jag hade...

Visst ser de lite tråkigt ut.. men så har du ju en hel del effekt och en roligare bil... än MÅNGA andra..... som kanske har "finare" inredning..
Tänker man på sånt behöver man ju inte fundera på o skaffa en sån bil... men evon har ruskigt bra prestanda!
Senast redigerat av Thommie (29 augusti 2006)

Sök