hejsan! har blivit sååå sugen på xneon i dim ljusen... tänkte kolla om någon har gjort de... vart ni placerat boxen, lite tips och trix osv gärna berätta vart ni köpt era grejer och va ni tyckt om de !
Xenon heter de du borde kolla först om xenonlampan kmr att rymmas i dimljusen först. Sen placerar du ballaster på lämpligt ställe tex bakom stötfångarn! Gå in på humanhabit.se å kika. Där köpte ja ifrån å ja e nöjd
De lär den göra! Ljushusen är rätt stora! Hade h1 ledlampa.. kan ju inte vara större och såg en s60 med det igår så de ska la gå! Okej, ska kolla detta! Tackar för tipsen!
Oj iofs fel tråd ja skrev på. Men kan säga de igen, ja köpte billigt skit å de resulterade i att ja blev tvungen å köpa nytt. Med mer kvalla. Nu lyser mitt perf
Oj iofs fel tråd ja skrev på. Men kan säga de igen, ja köpte billigt skit å de resulterade i att ja blev tvungen å köpa nytt. Med mer kvalla. Nu lyser mitt perf
Vad menar du med kvalite då? Skiten företag säljer för ca en tusenlapp i Sverige? Allt som det inte står Hella, Bosch, Phillips eller Osram på kommer från Kina.
Jag har köpt säkert 6-7 kit snorbilligt från Kina, nån lampa gick efter 6 mån annars har grejorna hållt så länge jag haft bilarna. Det jag har på min 540 har suttit på 2 av mina bilar i över 2 år. Går skiten sönder köp nytt för 250kr.
Btw heter det xenon, rakt upp och ner, utan betoning. Det har ALDRIG hetat(?) xneon, jag får lust att strypa något när jag hör det "ordet".