Vad kan problemet vara ? allt annat funkar men ingenting läser den .. farsan snackade något om att det fanns någon inställning under stereon men vet inte ? någon som kan komma med tips
Har aldrig sett transportsäkring på en Sony. Det brukar sitta på det "billigare" sortimentet av bilstereo. Finns dessa så går det dessutom inte att mata in skivor förrän man tagit bort skruvarna.
Philippos skrev:
evilaudio skrev:
om den e ny i kartong så lär du väl ha en brux till den?
ja det har jag . ska läsa på den . men annas , brukar det vara så på stereo dvd spelare ?
men denna är inte billig o sen så står det ibland error och olika hela tiden ... vet inte om man ska koppla en extern dvdspelare brevid ?
Nej, det var inte det jag menade. Läs bruksen under felsökningsavsnittet 'Kan inte spela skivor' och gå igenom de punkterna som står där så kanske du kommer närmare en lösning.
Philippos skrev:
Swedenrockers skrev:
Har aldrig sett transportsäkring på en Sony. Det brukar sitta på det "billigare" sortimentet av bilstereo. Finns dessa så går det dessutom inte att mata in skivor förrän man tagit bort skruvarna.
men denna är inte billig o sen så står det ibland error och olika hela tiden ... vet inte om man ska koppla en extern dvdspelare brevid ?
ska göra det imorgon , är inte i närheten av garaget nu
En kenwood dubbeldin stereo jag hade kunde inte läsa cd eller dvd om något låg i rot utan man var tvungen att lägga allt i mappar för att den skulle kunna läsa skivan.
En kenwood dubbeldin stereo jag hade kunde inte läsa cd eller dvd om något låg i rot utan man var tvungen att lägga allt i mappar för att den skulle kunna läsa skivan.
Kanske kan vara det ?
den kan stämma bra!!! ska prova bränna en skiva o se hur de blir . men det går iofs inte o spela en vanlig köpt film heller?
Kanske kan vara det ?
den kan stämma bra!!! ska prova bränna en skiva o se hur de blir . men det går iofs inte o spela en vanlig köpt film heller?
Kanske kan vara det ?