tja är ute efter ett shysst ljud men för en billig slant ! har kollat runt lite på olika sidor och hitta dessa baser, och då undra ja om ni kan hjälpa mig o avgöra ifall de är något o hänga i granen eller ifall de bara är skit ! Är själv inget proffs på detta inom ljud så blir hemskt tacksam om ni kan hjälpa mig !
DLS W310D är en trevlig bas som hade kunnat funka till det steget.
Dock tycker jag specen såg lite konstig ut på steget, några 1000W för dem pengarna har jag väldigt svårt att tro. Ska du köpa en bas så titta på något i max 1100:- klassen
de spelar ingen roll om vad de är för sida men har inte allt för bra budget i och med att man ännu studerar men är ju ute efter ett så kraftigt ljud som möjligt för en billig slant
okej tack för tipset men har en polare som driver sina 2 mutant basar med ett slutsteg som jag aldrig hört talas om, och ni som kan lite mera om detta kan ju avgöra ifall det är något o ha
de spelar ingen roll om vad de är för sida men har inte allt för bra budget i och med att man ännu studerar men är ju ute efter ett så kraftigt ljud som möjligt för en billig slant