Det verkar dock inte fungera helt och hållet. I många orter hittas inga sökresultat, trots att där finns bilar vars ägare angett vilken ort de håller till i.
Funkade bilden? Nu när jag trycker så får jag bara 403-forbidden på länken.. skumt
Klippte och klistrade, då funkade det.
Kan va bayimng som krånglar med direktlänk.. Men buggen i forumet
Förresten, När jag sökte på ort Sverige - v-götaland - Borås, så kan jag inte söka bara på orten, Det borde gå tycker jag.. Vill söka på orten och senaste uppdaterade, Men händer inget.
Användarnamn: Söker endast på användarnamn. Sökning på "osk" ger alla användarnamn som innehåller "osk", t.ex. "oskar" eller "brosk"
Utom designen... Avskalat och enkelt i all ära men jag vill ha knappar med text att trycka på och inte bara vit text på svart bakgrund...
Gillar inte heller den nya nyansen på den numera blå-gröna texten. Men det är bara en petitess
"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P