3296
Sök

Fräscha upp gamle polon ;) lackering rost lagning och mycket mycket mer !! (långtids projekt)

Polon !

84 353 Visningar
Projektet avslutat 13 augusti 2013
405 Inlägg
22 maj 2012
Trådstartare
https://www1.garaget.org/gallery/images/135/134825/134825-e67a8e9cdddd7ec56bc5d7046ddbf3e6.jpg
bonus bild på min hand 2kg slägga hamna lite fel ........ sen drog jag en roterande stålborste som gör 300 mer ont än det där lilla såret sjukt vad det gör ont yikes

Golfen89
22 maj 2012
och där kunde jag inte äta min smörgås längre med massa smör på xD hahahhaa

43 Inlägg
22 maj 2012
De va väl förbannat dumt gjort wink Kommer upp imorgon efter jobbet! då blir de Volvo MECK!

Ba™an

405 Inlägg
22 maj 2012
Trådstartare
Golfen89 haha ne men de få man akta sig för ät upp allt innan du sätter dig vid datan allt kan hända big_smile

Desperado haha jo jag vet pappa råkade dra den i handen på mig ja ba de luuugnt nu ba :.( han ej röra det typ haha big_smile ja då men när fan slutar du ? jag jobbar natt idag 23.00 till 06.30 big_smile

43 Inlägg
22 maj 2012
Haha wink fint ska de va! slutar vid 15.12.. men kan komma vid 4-5? eller när är du tillbaka på jorden igen?

Ba™an

405 Inlägg
22 maj 2012
Trådstartare
haha gött big_smile nej ja vet ej tror jag vaknar innan dess så de lugnt big_smile

405 Inlägg
5 juni 2012
Trådstartare
tjeena ! gött o va tbx på projektet .. or not inte gjort ett skit -.- huskvarna snålar med solen och fint väder ba regnat och grejer så ej haft suget direkt sen har ja varit med tjejen mycket för hon och hennes syster ska åka bort i 2 och en halv månad så passat på att vara med henne .. men men det ända ja gjort som ja ha kort på är faktiskt skit som inte har med polon att göra som tex gjort rent tryckrör intercooler och annat skit typ polerat det för ja vill bli av med det men verka som om ingen vill ha sånt -.- någon intresserad där ute kanske ?

Golfen89
6 juni 2012
ja tittar gärna på ALLT du gör smile de e ju projekt xD inte bara lacken!

405 Inlägg
6 juni 2012
Trådstartare
Haha jo men de hade inget med denne bilen att göra big_smile !

Golfen89
6 juni 2012
va fan xD alltid kul!

405 Inlägg
9 juni 2012
Trådstartare
satt och fundera över vad jag har kvar att göra på bilen .. det ja kmr på nu är

Framrutan
Bromsrören 6-8 st ej säker
Bromslangar 2-3 st ej säker där med
Bromscylinder bak säg att han läckte

Det låter som lite fel ba ut o skruva sätt ihop skiten typ men alltså en bult som ska va så här bred l  l är l l av all rost och det går ej att få bort skit !! blir så jävla arg och ba vill skrota bilen men endå inte vet fan inte vf jag har kvar den ser ingen nytta med den har min audi och fransken men ah få se hur långt ja kmr med den inom några veckor annars hamna han i skroten som greenway och Krmac mina 2 gamla audi bilarna sjukt onödigt det vet ja men har sjukt kort stubin ..

just i helvete startmotor ska nog med bytas på lilla horbilen ... men men

405 Inlägg
9 juni 2012
Trådstartare
såg att han läckte *

9 juni 2012
Läckande bromscylinder bak värkar vara ett standard fel för båda min läckte med! Inte så kul att behöva fylla bromsvätska varje morgon när man skulle ha bilen!

Love the life you live, live the life you love

405 Inlägg
9 juni 2012
Trådstartare
haha ja så drog köpte en ny drog ner till bilen och skruva bort däcket men sen gick de ej att skruva bort bromsröret ur bromscylindern så ja tänkte ne men ja skruva bort bultarna först som håller cylindern på plats men problemet nu är att skruvarna inte finns ... sönder rostade så luta ba tbx däcket och gick hem rost rost rost rost de enda man hittar på bil jäveln så jag ha låtit den stå så i veckor nu orka ej med skiten

9 juni 2012
Catovic skrev:
haha ja så drog köpte en ny drog ner till bilen och skruva bort däcket men sen gick de ej att skruva bort bromsröret ur bromscylindern så ja tänkte ne men ja skruva bort bultarna först som håller cylindern på plats men problemet nu är att skruvarna inte finns ... sönder rostade så luta ba tbx däcket och gick hem rost rost rost rost de enda man hittar på bil jäveln så jag ha låtit den stå så i veckor nu orka ej med skiten

hatar rost! tur att min bil har gått på Gotland samt Norrland! så har klarat sig riktigt bra från rost!

Love the life you live, live the life you love

405 Inlägg
9 juni 2012
Trådstartare
min har gått på havsbotten känns det som ...

Golfen89
9 juni 2012
catovic.. vi får köpa bilar ifrån tyskland eller något så vi slipper problemet tongue även om man slipar som fan och målar med massa skydd o hela skiten så kommer den tillbaka sad

405 Inlägg
9 juni 2012
Trådstartare
Hahaha nej men lacken skiter ja i fundera endå på raaatlook eller lite i den stilen samt billjud bygge haha har a6an han är fri från rost som tur .. Haha big_smile

Golfen89
9 juni 2012
Catovic skrev:
Hahaha nej men lacken skiter ja i fundera endå på raaatlook eller lite i den stilen samt billjud bygge haha har a6an han är fri från rost som tur .. Haha big_smile

förstör fan inte mattröda nu när ja har mattsvart och vi ska ha mattklubben! du e... taskig såfall sad XD

405 Inlägg
10 juni 2012
Trådstartare
Haha nej då den ska va mattbrun med lite annat wink mer säger ja inte big_smile Kmr nog nu när ja fått in lön och fått TBX skattepengarna -.- redan slösat förra lönen gick på en vecka Max ... Haha men men om det är fint väder senare idag Kmr det hända lite wink

Sök