Dåså.
Slänger in en uppdatering med lite bilder.
Mycket är från innan elmia så känner mig inte allt för aktiv. Bilen har stått orörd utan att ha fått gjort något mellan elmia och förr-förra veckan.. illa..
Nu är det igång igen och det börjar hända lite grejer iallafall
Får ursäkta för lite halvtaskiga bilder, allt är taget med mobilen i vanlig ordning..
Dörrsidorna. Första lagret lim lagt. Nu ska det ligga ett dygn innan vi lägger ett till samt flockar!
Flockningen blev helt ok för att vara första gången han flockade!
Dags att montera speakers..
Dörrsidorna plastades även på baksidan för att de skulle bli ännu styvare. Dock ej gjort på bilden
Sådär! Ända som ska göras nu är att svetsa vinklar istället för de plastklipsen som sitter där idag. De höll inte riktigt
haha.
Här är dagen innan Elmia. Kofångare iväg på lackering
Direkt efter elmia plockade jag ur basarna då vi märkte att lådan flexade i b.la golvet så blev att fixa lite med det!
Rundade av en 2x4" och satte mellan baffel och golv som stag.
När ändå basarna var ur så tänkte jag försöka göra det något lite finare här..
Grunden blev mattsvart. Hur jag ska göra nu efter har jag inte riktigt bestämt mig för än
Pause är något jag och jeppe brukar ta när vi känner för det, lite ofta kanske, nästan jämt, ibland hela tiden… Solväggen vid garaget är grym!
Sen tog jag beslutet att skaffa nya däck
165/50/16 satt på fälgarna här.
Men blev ett bar ännu mindre
Det blev riktigt gött. Nu fattas ett par speacers så de kommer ut dit jag vill
Sen var det dags att byta ut rockfordstegen i framsystemet till något annat
Då kanske man även kan få till det lite halv-snyggt här också
Sen kom ett nytt paket med leksaker från Björn och dBakuten!
Dags att montera 1" hornen i brädan. Tanken är att sätta dom i fläkthålen höger/vänster med riktning bakåt.
Test-mall. 10mm mdf.
Så nånting?
Snart färdigt
Tanken är väl att flocka dessa plattor på sikt
Ska försöka bli bättre på att uppdatera mig här
Puss och kram