3256
Sök

Angående: Träffar i Uppsala 2012?

764 Inlägg
13 mars 2012
robba91 skrev:
Kan säga att mitt team har nu fått ihop privat mark som vi får ha träffar på m.m Så ni som är sugna på träffar i Uppsala kan ju ha något gott o vänta wink

Låter lovande! Väntar med spänning big_smile

376 Inlägg
13 mars 2012
TurboLundin skrev:
robba91 skrev:
Kan säga att mitt team har nu fått ihop privat mark som vi får ha träffar på m.m Så ni som är sugna på träffar i Uppsala kan ju ha något gott o vänta wink

Hoppas vi får till de bara smile Men viktigast av allt, Alla bilar kommer vara välkomna och accepterade utav oss.
Men de kommer finnas regler som SKA följas inom vårat område då!
Men de är bara simpla saker wink
Har haft en enkel "team träff" i helgen och kommer även bli en till inom snar framtid då alla som vill vara med är välkomna men då gäller PM till mig så får man tid o plats.

Skulle gärna vilja ha lite tips om vad ni ser fram emot!

LTJD
192 Inlägg
14 mars 2012
robba91 skrev:
TurboLundin skrev:
robba91 skrev:

Hoppas vi får till de bara smile Men viktigast av allt, Alla bilar kommer vara välkomna och accepterade utav oss.
Men de kommer finnas regler som SKA följas inom vårat område då!
Men de är bara simpla saker wink
Har haft en enkel "team träff" i helgen och kommer även bli en till inom snar framtid då alla som vill vara med är välkomna men då gäller PM till mig så får man tid o plats.

Skulle gärna vilja ha lite tips om vad ni ser fram emot!

Får man fråga, vad kallar ni erat team?

Flyger just nu:
SAAB 9000 AERO
SAAB SONETT III - 71
SAAB 900 CABRIOLET

796 Inlägg
14 mars 2012
Trådstartare
Låter väldigt stort detta med ditt "team".. vore kul om du kunde berätta lite om de som verkar så stort? smile

Hemma bra, garaget BÄST!

376 Inlägg
16 mars 2012
Vi har inget officiellt namn än..
De mitt team vill nå är dem ultimata träffarna för Uppsala alltså förstöra de här dåliga ryktet och få tillbaka folk och träffar till Uppsala. Vi har väldigt bra kontakter vilket kan resultera i sponsorer och privata ställen att ha träffar på.
Ev laglig konbana/time attack.
Jag har ev en kontakt som kan fixa fram lunda flygfält till oss och ni som tycker detta låter dåligt vill ja att ni ska göra de bättre själva wink

Vi behöver inte finnas till om ni inte uppskattar de. Eller så sätter vi bara dom som inte uppskattar på den "svarta listan" då vi kan slänga ut folk.

764 Inlägg
16 mars 2012
Gött om det annordnas något på Lunda big_smile

376 Inlägg
17 mars 2012
TurboLundin skrev:
Gött om det annordnas något på Lunda big_smile

Jo de skulle va guld värt!

BE*CE
419 Inlägg
17 mars 2012
-Om det fortsätter att bli påhopp på olika personer i denna tråd så vette fan om man blir sugen på att åka på någon träff då alltså.

-Då det verkar som om majoriteten av bilfolket i våran vackra stad Uppsala inte har mognat till(min uppfattning efter att ha läst igenom tråden).

-Och problemet med sladdande volvobilar av äldre modell kommer vi i uppsala aldrig bli av med pga alla s.k"bondpojkar" som finns runt uppsala, så ni kan därför inte gämföra en träff i Sthlm och Uppsala just för att "bondpojkarna" är något flera här än i/runt Sthlm

Men det här är bara mina åsikter och tankar, men dom kanske ni skiter i vad vet ja.
Men hoppas ni som försöker att fixa en/flera seriösa träffar i Uppsala lyckas och kan motbevisa mej

MVH Niclas"Tysken"

Volvo R racing

376 Inlägg
17 mars 2012
Tyskenracing skrev:
-Om det fortsätter att bli påhopp på olika personer i denna tråd så vette fan om man blir sugen på att åka på någon träff då alltså.

-Då det verkar som om majoriteten av bilfolket i våran vackra stad Uppsala inte har mognat till(min uppfattning efter att ha läst igenom tråden).

-Och problemet med sladdande volvobilar av äldre modell kommer vi i uppsala aldrig bli av med pga alla s.k"bondpojkar" som finns runt uppsala, så ni kan därför inte gämföra en träff i Sthlm och Uppsala just för att "bondpojkarna" är något flera här än i/runt Sthlm

Men det här är bara mina åsikter och tankar, men dom kanske ni skiter i vad vet ja.
Men hoppas ni som försöker att fixa en/flera seriösa träffar i Uppsala lyckas och kan motbevisa mej

MVH Niclas"Tysken"

De är just dom såkallade bondpojkarna vi tänkte bli av med på träffarna.
Därför får dom komma dit och ställa bilen men sladdar dom eller stör på något annat sätt har vi full rätt att slänga ut dom då vi har mark som vi FÅR använda smile

376 Inlägg
20 mars 2012
Har tråden dött? :p

Jag har en liten uppdatering från oss iaf!
Vi kan ev utveckla Uppsala till ett lagligt streetrace då vi kan komma över en sträcka helt lagligt!

Men vad tycker folket om att ha ett lagligt streetrace? Är de nån som är intresserad och skulle vilja ställa upp på de?

46 Inlägg
20 mars 2012
robba91 skrev:

Vi kan ev utveckla Uppsala till ett lagligt streetrace då vi kan komma över en sträcka helt lagligt!

Men vad tycker folket om att ha ett lagligt streetrace? Är de nån som är intresserad och skulle vilja ställa upp på de?

De låter grymt, hur ska du få de lagligt och vart, flygfältet?

Finraggare
2 381 Inlägg
20 mars 2012
Bara för att du har en privat raka att gasa på krävs det betydligt mer för att få anordna ett lagligt rejs. Det är tillstånd, försäkringar, ambulans, räddningskår osv.

Kolla upp det innan ni kör så det inte blir trassel på sista raden. Och dela upp bilarna i olika klasser för guds skull

I love being a nobody - because nobody is perfect.

Wiggen
43 Inlägg
20 mars 2012
kameramannen skrev:
Bara för att du har en privat raka att gasa på krävs det betydligt mer för att få anordna ett lagligt rejs. Det är tillstånd, försäkringar, ambulans, räddningskår osv.

Kolla upp det innan ni kör så det inte blir trassel på sista raden. Och dela upp bilarna i olika klasser för guds skull

+1

Varför försöker ni inte isånnafall prata med dom som hade "Lagligt Streetrace" i Norrtälje-Görla ett tag ?

Kontakta dom så får ni veta det som som krävs utöver bara en raksträcka.

Finraggare
2 381 Inlägg
20 mars 2012
De säljer sitt upplägg men jag misstänker att det är för mycket deg för att starta med...

I love being a nobody - because nobody is perfect.

Wiggen
43 Inlägg
20 mars 2012
kameramannen skrev:
De säljer sitt upplägg men jag misstänker att det är för mycket deg för att starta med...

Mjo de är klart att man vill försöka tjäna lite stålar på det hela smile

132 Inlägg
20 mars 2012
tycker denna tråd har flytit över på drömmarkanten. gnälls på att det inte ens kan hållas normala bra träffar i uppsala på en parkering, få det att fungera innan man börjar måla upp laglig strippkörning, stora lagliga platser att va på osv. min åsikt...

376 Inlägg
20 mars 2012
Ann-Marie skrev:
robba91 skrev:

De är inte 100% säkert på sträckan än.. vi har en person som kan fixa sträckor m.m ja vet inte själv vart de är än då vi la de på is när han fråga om vi va intresserade.

Om ni andra menade att vi ska tjäna pengar på detta så är de fel!
Vårt mål är att utveckla Uppsala till nästa nivå och få grymma träffar! O nu ev race.

376 Inlägg
20 mars 2012
_R_ skrev:
tycker denna tråd har flytit över på drömmarkanten. gnälls på att det inte ens kan hållas normala bra träffar i uppsala på en parkering, få det att fungera innan man börjar måla upp laglig strippkörning, stora lagliga platser att va på osv. min åsikt...

Vad är de för fel på lagliga träffar? och drömmarkanten är helt fel.. Vi HAR detta om vi vill!
De som krävs är högre kontakter bara smile

Wiggen
43 Inlägg
20 mars 2012
robba91 skrev:
Ann-Marie skrev:
robba91 skrev:

De är inte 100% säkert på sträckan än.. vi har en person som kan fixa sträckor m.m ja vet inte själv vart de är än då vi la de på is när han fråga om vi va intresserade.

Vårt mål är att utveckla Uppsala till nästa nivå och få grymma träffar! O nu ev race.

Nej NI ska inte tjäna pengar smile

Dom som haft det i Norrtälje tidigare vill ha en slant för upplägget.

376 Inlägg
20 mars 2012
k1tara skrev:
robba91 skrev:
Ann-Marie skrev:

Nej NI ska inte tjäna pengar smile

Dom som haft det i Norrtälje tidigare vill ha en slant för upplägget.

Aha du tänkte så smile Mjo antagligen så vill dom de..

Sök