3302
Sök

Photoshopbild: BMW M3 CSL (breddad)

Biltokig
345 Inlägg
30 augusti 2006
Trådstartare
Som rubriken lyder. Tänkte först ta en vanlig M3 o sätta CSL delarna på den men tjipp så hittar man en ren CSL. yikes På denna tycker jag lacken ser verklig ut iaf, eller vad säger ni pojkar o flickor? smile

Original:
http://negerboll.com/images/BMW-M3.jpg

Och moddisen! smile
http://negerboll.com/images/BMW-M3modd.jpg

Gorgilus addictus
4 756 Inlägg
30 augusti 2006
Den var riktigt fin! Skulle bara skippat kolfiber huven och speglarna smile...annars mycket fin!

Allt för den där jävla hatten!

Biltokig
345 Inlägg
30 augusti 2006
Trådstartare
Ni märker aldrig detaljerna man gör här. hmm
Det är mycket mer som är kolfiber än bara huven o speglarna! yikes

Gorgilus addictus
4 756 Inlägg
30 augusti 2006
TyranN skrev:

Jo...men jag tog dom jag tyckte såg mest lustigt ut på bilen wink

BMW Power
2 362 Inlägg
30 augusti 2006
nissan 200sx skrev:
Ja fattar inte va som e felet me detta ja ser aldrig hela bilder av alla dessa ps bilder måste man spara dom för att kunna kolla av hela formatet eller har vart så på alla datorer ja suttit vid så de kan ju inte ´bara vara ja som råkar ut för detta fenomen:)

nog bara dig det händer för smile får upp hela bilden jag..
Senast redigerat av FugitivE (30 augusti 2006)

BMW, bogsering med wire :/

3 113 Inlägg
30 augusti 2006
haha fan vad snygg wink

Semper Fi

4 571 Inlägg
30 augusti 2006
TyranN skrev:

Mycket mer? jag ser bara frontläppen och dörrhantagen förutom speglarna och huven som är "kolfiber"

Gorgilus addictus
4 756 Inlägg
30 augusti 2006
FugitivE skrev:
nissan 200sx skrev:
Ja fattar inte va som e felet me detta ja ser aldrig hela bilder av alla dessa ps bilder måste man spara dom för att kunna kolla av hela formatet eller har vart så på alla datorer ja suttit vid så de kan ju inte ´bara vara ja som råkar ut för detta fenomen:)

nog bara dig det händer för smile får upp hela bilden jag..

uppdatera sidan en gång...händer samma sak för mig....

Sempre Inter
537 Inlägg
30 augusti 2006
känns grumligt på breddningen :S  annars var det bra, men kolfibret blev tyvärr inte som den skulle testa o "trycka ihop" mesuren   (crtl+t)   sen skruva lite på den o så rutorna blir lite mindre så kolfibret blir bra:)

Elvis
HPC KayTown

2 751 Inlägg
30 augusti 2006
http://img131.imageshack.us/img131/5374/bmwcsl2mj2.jpg

Who Djaa bless no man curse

Nknn
30 augusti 2006

Såg för pömsig ut! smile

2 751 Inlägg
30 augusti 2006
han är ju sur haha

33 Inlägg
30 augusti 2006
TyranN skrev:
Som rubriken lyder. Tänkte först ta en vanlig M3 o sätta CSL delarna på den men tjipp så hittar man en ren CSL. yikes På denna tycker jag lacken ser verklig ut iaf, eller vad säger ni pojkar o flickor? smile

Original:
http://negerboll.com/images/BMW-M3.jpg

Och moddisen! smile
http://negerboll.com/images/BMW-M3modd.jpg

snyggt tyrann, mycket bättre lack denna gång! ...men du får nog jobba lite på kolfibern smile   
okej om jag gör om samma bild? (igen) tongue måste ju testa mina ideér jag just fick...

LANZENdesign

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
30 augusti 2006
antar att du du lägger upp den för o få kritik? både negatvit o posetivt

Negativt: Tycker inget ser specielt bra ut på bilen dåligt markerat mkt missar orealitiskt kolfiber
Back speglarna ser för jävliga ut.. alltså ja säger itne det här för o vara taskig .. jag säger bara vad jag tycker om moddning jag tycker den var orealitsikt och riktigt slarvigt gjord med många misssar.

Posetivt: Det var en god tanke iaf wink beklagar att ja ger dig så hård kritik... du kan få kasta skit på nästa bild ja moddar;)

Bmw osv..

Sempre Inter
537 Inlägg
30 augusti 2006

hahha de är den typ "YOu lookin at me" tongue

Elvis
HPC KayTown

Lastbilsmekaniker
3 878 Inlägg
30 augusti 2006
Jodå, bogeringsplugg och spolnunstycken i kolfiber, borttagna dörrlister... Nåt blev där bak mellan breddaren och rövspoilern, är nån svacka inåt där... Skippa huven och speglarna, annars snyggt...

Biltokig
345 Inlägg
31 augusti 2006
Trådstartare
Izual skrev:
TyranN skrev:

Mycket mer? jag ser bara frontläppen och dörrhantagen förutom speglarna och huven som är "kolfiber"

Spolarskydd, sensor i fronten. smile

Biltokig
345 Inlägg
31 augusti 2006
Trådstartare
UseDubbelTurbo skrev:

Negativt: Tycker inget ser specielt bra ut på bilen dåligt markerat mkt missar orealitiskt kolfiber
Back speglarna ser för jävliga ut.. alltså ja säger itne det här för o vara taskig .. jag säger bara vad jag tycker om moddning jag tycker den var orealitsikt och riktigt slarvigt gjord med många misssar.

Posetivt: Det var en god tanke iaf wink beklagar att ja ger dig så hård kritik... du kan få kasta skit på nästa bild ja moddar;)

Vad menar du? Vart är det dåligt markerat? Kolfibren vet jag om. Backspeglarna är fullt original.
Jag kan ta kritik men inte hur mkt som helst, inte det som jag vet ser bra ut.

nob0dy_, ganska fint men svarta fälgar men lyktorna gillade jag inte. Och skaffa dig gärna en egen tråd.

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
31 augusti 2006
TyranN skrev:
UseDubbelTurbo skrev:

Vad menar du? Vart är det dåligt markerat? Kolfibren vet jag om. Backspeglarna är fullt original.
Jag kan ta kritik men inte hur mkt som helst, inte det som jag vet ser bra ut.

nob0dy_, ganska fint men svarta fälgar men lyktorna gillade jag inte. Och skaffa dig gärna en egen tråd.

jag tycker det är riktigt dåligt markerat runt backspeglarna runt grillarna i kanter osv. du had ekunnat gjort det dubbelt så bra är jag övertygad om om du gjort nogranare

Bmw osv..

2 751 Inlägg
31 augusti 2006
http://img326.imageshack.us/img326/7282/dadarc1.jpg

Sök