Jag har inte använt parkeringsbromsen. Det är bara att bromsa samtidigt som man gasar så svänger bilen fint runt i en 180-graderssväng. Jag tror det ser rätt spektakulärt ut. Folk som har åkt med mig när jag fickparkeringar har sagt att det var roligare än att gå på Gröna lund. :-)
Den såg man på varvstopp i trollhättan i i helgen ja
Do not kill, do not rape, do not steal, these are principles that every man of every faith can embrace.
These are not polite suggestions,
these are codes of behavior and those of you that ignore them will pay the dearest cost!
Do not kill, do not rape, do not steal, these are principles that every man of every faith can embrace.
These are not polite suggestions,
these are codes of behavior and those of you that ignore them will pay the dearest cost!
Nu kör man en sleten volvo 744 gl-gle automat duger fint
..han är ju übersnabbish....svosh, svosh. borta med vinden....
-------------------------------------------
Dom säger att man inte kan köpa kärlek för pengar... Då har dom inte åkt Audi!
Min vinterbil är en ful rostig Mazda 323:a -86 rätt skön å mysig ändå och tutan är inkopplad vid stereon ^^
Ägde en 84a i somras, generationen innan din (ovanlig!) och ännu mindre. rätt lyxig och 1,5l motor. Underbar gokart jag tänkt göra lite tuff. Satte den dock i en fullvuxen älg...
Min vinterbil är en ful rostig Mazda 323:a -86 rätt skön å mysig ändå och tutan är inkopplad vid stereon ^^
Ägde en 84a i somras, generationen innan din (ovanlig!) och ännu mindre. rätt lyxig och 1,5l motor. Underbar gokart jag tänkt göra lite tuff. Satte den dock i en fullvuxen älg...
Älgar är hårda och bilar är mjuka Det är ett helvete att krocka med dem :S
sj klart den bilen jag har dvs 940in måste ju dock förundras över vissas val att ställa undan bilen och köra annan, men men man gör väll som man vill
För min del så får e28an stå över vintern då skattebefriade e28or inte växer på träd så vore ju hemst olyckligt att sätta den i ett dike eller dylikt. Hade det därimot varit ex. en -86/87 eller liknande hade jag givetvis brukat den vintertid då dessa finns det en del utav.
Visseligen ska han väll förmodligen tas ut på isbana i vinter iallafall men det är nog det närmaste vinterväglag den får komma denna vinter
Senast redigerat av _Glenne_ (25 januari 2012)
Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
sj klart den bilen jag har dvs 940in måste ju dock förundras över vissas val att ställa undan bilen och köra annan, men men man gör väll som man vill
Du tycker inte det är lite skillnad att harva runt i en 940 året om än om man ställer av sin sportbil typ R8, M3, Supra osv? Att smeta in dom med salt och skit är lite kapitalförstöring och sedan som någon skrev, den ökade risken att sätta den i ett träd eller liknande när man leker.
Anledning till att man ställer in sin bil är väl pga saltet ?
Onödigt och utsätta den för det om den är i bra skick, + roligare & ha bakhjulsdrivet bil man inte behöver vara rädd om om man sätter den i en snövall eller dylikt
Finns säkert nån som kört automat och rwd i snön, så hur funkar det? Kastar den som man vill eller är det mera för värdelöst parkeringshäng? Jag diggar mer spännande, rally-liknande vägar i skogen.
Finns säkert nån som kört automat och rwd i snön, så hur funkar det? Kastar den som man vill eller är det mera för värdelöst parkeringshäng? Jag diggar mer spännande, rally-liknande vägar i skogen.
Ja det är lite kul med jaggan med auto. Dock har den 600nm så det är mer att man har halvt gas och sedan styr istället. Dessutom har den ingen krycka utan en knapp så man kan inte använda handbromsen + öppen diff. Men det går fruktansvärt bra... i relation till en 130 hästars audi quattro med obefintlig handbroms.
du jag kör en 740 GL automat.NOTERA GL. alltså 112 hk och 5vxlad automat. kan spärra på 1-2-3.. funkar kanon. dock hade de ju goare med mer kraft
..han är ju übersnabbish....svosh, svosh. borta med vinden....
-------------------------------------------
Dom säger att man inte kan köpa kärlek för pengar... Då har dom inte åkt Audi!