Jobbar med att sälja telefoner/data/tillbehör av alla dess slag och använder själv iPhone.
Det är en bra lur, är även Applefrälst till max, har bara deras produkter och tyvärr en kass
PC som jag fått från skolan att använda i mina studier.
Det är bara att erkänna, batteritiden är kass. Men, det är den på övriga smartphones också.
Gick från en Nokia E72, den höll batteriet i ca 1 vecka på, nu laddar jag min iPhone varje kväll.
Kan dock inte ha någon android eftersom de inte synkar med Mac, men vill inte ha någon sådan heller
Anledningen, som jag tror, till att vissa inte gillar iPhone är att de som har PC inte kan använda den riktigt
"fullt ut", de samarbetar inte riktigt lika bra som med en Mac. Är man PC-frälst så vill man ibland inte gå
över till något annat märke. Android är PC's mobiler, iPhone är Mac's. Fråga alla som är missnöjda vad dom
använder för datorer, tror jag vet svaret..
Ang. din laddare som exploderade så har vissa kunder råkat ut för liknande, dock inte att den exploderar utan
mer börjar lukta bränt och slutar fungera. Jag gissar att din laddare har varit defekt sen innan du började ladda (måndagsexemplar) och därför blev det som det blev. Det du kan göra är att gå med den till din butik och berätta om skadorna så får de ersätta dina grejer och de får dom senare ta med den grossisten dom köpte den av.
Din iPhone tog förmodligen ingen skada eftersom där är en säkring även i laddaren som förmodligen har gått före det kom in i telefonen. Märker du inget på den så är det helt okej