haha ja du varför tror du jag inte gjort nåt framåt ;P det är kasst där för körde i en vatten håla så hade jag en pool i bilen så det blir nytt golv i fram och man vill ju va lite glad innan helvetet brakar loss
haha ja du varför tror du jag inte gjort nåt framåt ;P det är kasst där för körde i en vatten håla så hade jag en pool i bilen så det blir nytt golv i fram och man vill ju va lite glad innan helvetet brakar loss
hahaha
Du är liv
Du är dom långa milen mot Berlin.
I döda vinkeln ser jag allt du gör.
Då stänger jag själen klämmer ihjäl den & hittar en himmelsk drog.
ja kan ta bild på de imorn tror det är mörk blå måste fixa bläster snart med underlättar en del kan jag tänka mig lr? tyget i taket har börjat lossa vilket e synd för det va helt o fint innan :S men men va gör man inte för o rädda sin 740 haha
ja kan ta bild på de imorn tror det är mörk blå måste fixa bläster snart med underlättar en del kan jag tänka mig lr? tyget i taket har börjat lossa vilket e synd för det va helt o fint innan :S men men va gör man inte för o rädda sin 740 haha
jajjamään, bläster är bra att ha. men va har du för färg på din hatthylla? blå elr grå?
Du är liv
jajjamään, bläster är bra att ha. men va har du för färg på din hatthylla? blå elr grå?
de e blå
aha tack så mycket! ja behöver nämligen ha en blå o de står en 740 med den grå blåa inredningen på skroten där ja bor bara att ja inte tänkte vilken färg de va på hatthyllan
Du är liv
de e blå
aha tack så mycket! ja behöver nämligen ha en blå o de står en 740 med den grå blåa inredningen på skroten där ja bor bara att ja inte tänkte vilken färg de va på hatthyllan
ja idag har det blivit lite mer gjort fått bort mitt konsolen och matta så nu kommer det färsk rost om nån vill ha ;P de va lite värre än va jag trodde men det blir till o kapa o lägga i nytt
Häpna o se
ser inte så illa ut egentligen men det är illa jag lovar
lite kablar
förbannade skiva till i sitta fast!! :@
ÄNTLIGEN!!! den är borta oj jävlar O.o är det muterade råttor som bott i bilen lr??
Ja idag blir en liten update har grejat lite med bilen idag och detta har jag gjort
hissat upp bilen så mycket jag kunde
en bit ifrån marken hehe
skärmen som är dålig som ska bytas mot en bättre som jag har dock måste jag fixa lite grejer o ta bort ytrost
synd att det är dom två punkterna som är skit annars är den ju i bra skick.
här va det lite skitigt bara annars helt okej
lossade på denna plåten också för här ska det göras rent plus att jag tänkte fixa till torkarmekanismen så det är i bra skick
här får det bli nya skivor och ok plus slangar för det är lika bra att så det är fräscht
ja här har det fått mycket stryk det sista så det får helt enkelt bli att tar ner det mesta och sätta dit nytt tur att det inte är så dyrt
en gammal rostlagning som ägaren innan gjort så det ska fixas till
och sen fick jag syn på detta och blev lite orolig men det är hårt så det är väl inte så farligt...
så här ser torkar mekanismen ut då
andra siden då
yeey ett stag som ser bra ut haha XD
mera jobb
lite mer gammal rostlagning som ska göras iordning
blir att ta ner denna skärmen med sen och fixa till
funderar på om jag ändå ska ta bort allt det andra så kanske man ska ta ner balken med och fixa till den
en del ytrost... men det ska väl bli bra
samma här
ja detta va allt för idag men jag vet inte riktigt vilken motor jag ska ha än... hmm merca diesel eller d24 va tycker ni och har ni tips så skriv gärna det och vilken merca motor man ska satsa på isåfall och naturligvis ska det va turbo! ;D och tycker det är lite dåligt med kommentarer än så länge så kom igen nu!
den skärmen är la inga problem att fixa till? när du ändå har motorn borta så kan du ju slipa bort den värsta rosten på framvagnen o måla den med svart hammarlack
Du är liv