Alla som kan ska åka till mässan redan på fredag o hämta passerkort och få info vart dom ska stå.Vi kommer stå med drifting gänget på gaveln mot flygplatsen.Går kanon att lämna bilen redan på fredag oxå.Annars före kl 10,00 lördag. Den som vill kan ringa mig på fredag efter kl 17 då är jag oxå på området.Mitt nr 0730649004 Andreas.
Låter bra! Vilken tid kan man komma ungefär på fredag? Mvh//
Som de ser ut nu så kanske inte de blir utställning för min del.. vet mera imorn. och detta pga att min front är sönderblästrad av en idiot i en silvrig v70 + att vi ligger inne på sjukhuset med sonen...
Jag kommer imorgon innan 10 med golfen. De var planerat att komma ikväll men känns onödigt att bilen står där inatt när jag ändå ska dit imorgon. Får man fler än 1 fribiljett till inträdet? mvh
Alla som ska dit med bilarna i morron måste säga att dom till hör Östersunds gatbilar.så vi står alla på samma ställe.Ingen får fribiljetter bara passerkort.Är ni 3 st som tillhör en bil så tar ni ut 3 passerkort.Inge missbruk tack. Vart ni ska stå osv finns i informationsdisken om om inte jag är där.http://media.masskonsult.nu/2012/05/Motorm%C3%A4ssan_Ritning-2012.pdf De är lite ändrat på kartan.Vi kommer stå Parkering/entre i höger övre hörn kommer vi att stå. Och där de står flygplan ska drifting gänget stå.Även bra väder har jag beställt.Så ses vi i morron .
Vi ställde upp idag men vi måste fasen göra detta lite roligare än bilar på en rad. Kommer ut till nio imorgon och ser om det går att hitta på roligare uppställning....
Tack till alla som följer och tittar i våra projekttrådar .
De första jag har tänkt på här. Är att polisen verkar ju va som hökar? Eller har jag fel? Dom gled ju som in på området idag. Och de verkade ju inte va av den här glada och nyfikna anledningen.. Hoppas de blir en trevlig dag imorgon.!
De första jag har tänkt på här. Är att polisen verkar ju va som hökar? Eller har jag fel? Dom gled ju som in på området idag. Och de verkade ju inte va av den här glada och nyfikna anledningen.. Hoppas de blir en trevlig dag imorgon.!
Får hoppas de är lite trevligare än förra lördagen. Hörde att de stod med besiktningsbussen i närheten av gamla teatern när det vankades bal också...
Som de ser ut nu så kanske inte de blir utställning för min del.. vet mera imorn. och detta pga att min front är sönderblästrad av en idiot i en silvrig v70 + att vi ligger inne på sjukhuset med sonen...
Dom är som hökar på allt med motor.Så kör försiktigt .
Får hoppas de är lite trevligare än förra lördagen. Hörde att de stod med besiktningsbussen i närheten av gamla teatern när det vankades bal också...
Kanse vi får se.Annars står dom mellan kyrkan och stocke gård nu på morronen.Så kör försiktigt.
Vi ställde upp idag men vi måste fasen göra detta lite roligare än bilar på en rad. Kommer ut till nio imorgon och ser om det går att hitta på roligare uppställning....
Har oxå tänkt på de.Men svårt att organisera nått när många droppar av o nya kommer till blir som lite oorganiserat.Men jag känner johan som säljer mek/depå tält på mässan.Kan snacka med han när jag kommer upp.