3401
Sök

Inför: Motormässan Östersund 26 - 27 Maj 2012

1 574 Inlägg
23 maj 2012
mkiv77 skrev:
Alla som kan ska åka till mässan redan på fredag o hämta passerkort och få info vart dom ska stå.Vi kommer stå med drifting gänget på gaveln mot flygplatsen.Går kanon att lämna bilen redan på fredag oxå.Annars före kl 10,00 lördag.
Den som vill kan ringa mig på fredag efter kl 17 då är jag oxå på området.Mitt nr 0730649004 Andreas.

Låter bra! Vilken tid kan man komma ungefär på fredag? smile
Mvh//

1 153 Inlägg
Grundare av MidNightMeet och Så Enkelt TV
1 314 Inlägg
23 maj 2012
mkiv77 skrev:
Mellan kl17-21 finns de folk där.

Oj va tidigt fOlk går hem. Hoppas jag har hunnit komma upp till dess då. Hur tidigt är de folk där på lördagen då?

GLÖM INTE ATT KOLLA MIN HEMSIDA www.Ziggs.se
ProjektTråden min
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … #p2986707/

1 153 Inlägg
23 maj 2012
Ziggs skrev:
mkiv77 skrev:

Oj va tidigt fOlk går hem. Hoppas jag har hunnit komma upp till dess då. Hur tidigt är de folk där på lördagen då?

Haha ja du från kl 08,00 ska de finnas folk där.

1 314 Inlägg
23 maj 2012
mkiv77 skrev:
Ziggs skrev:
mkiv77 skrev:

Haha ja du från kl 08,00 ska de finnas folk där.

Tur vi är 5 man då. Då bör vi ju kanske hinna på två timmar smile

ProjektTråden min

ÖstersundsGatbilar
1 570 Inlägg
24 maj 2012
Trådstartare
Som de ser ut nu så kanske inte de blir utställning för min del.. vet mera imorn. och detta pga att min front är sönderblästrad av en idiot i en silvrig v70 + att vi ligger inne på sjukhuset med sonen...

Kolla gärna in mitt nya projekt
Skyline R33 Zeemax Widebody "The Continue"
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=261823

1 153 Inlägg
25 maj 2012
Hur många dyker upp idag redan?Jag är där efter 17,00 nån gång.

Raggarsmurfen
9 Inlägg
25 maj 2012
Jag åker förbi därute på vägen hem, måste ju hem och lacka och polera ikväll/natt.

3 Inlägg
25 maj 2012
Hejsan!

Jag tänkte höra vad som skulle vara som ett krav för att man äns skulle få ställa ut på motormässan?

Jag har ingen bil utan är bara nyfiken till fler år och andra tillställningar big_smile
Senast redigerat av RickardPeterson (25 maj 2012)

1 574 Inlägg
25 maj 2012
Pga av jobb som krockar så kommer ja inte kunna komma.. återkommer nästa år med en körklar bil...

ÖstersundsGatbilar
1 570 Inlägg
25 maj 2012
Trådstartare
jag kommer ändå... inte världens finaste front pga idioten då.. men dyker upp imorn runt 9 snåret

Kolla gärna in mitt nya projekt
Skyline R33 Zeemax Widebody "The Continue"
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=261823

175 Inlägg
25 maj 2012
Jag kommer imorgon innan 10 med golfen. De var planerat att komma ikväll men känns onödigt att bilen står där inatt när jag ändå ska dit imorgon.
Får man fler än 1 fribiljett till inträdet?
mvh

1 153 Inlägg
25 maj 2012
Alla som ska dit med bilarna i morron måste säga att dom till hör Östersunds gatbilar.så vi står alla på samma ställe.Ingen får fribiljetter bara passerkort.Är ni 3 st som tillhör en bil så tar ni ut 3 passerkort.Inge missbruk tack.
Vart ni ska stå osv finns i informationsdisken om om inte jag är där.http://media.masskonsult.nu/2012/05/Motorm%C3%A4ssan_Ritning-2012.pdf
De är lite ändrat på kartan.Vi kommer stå Parkering/entre i höger övre hörn kommer vi att stå.
Och där de står flygplan ska drifting gänget stå.Även bra väder har jag beställt.Så ses vi i morron .

-sommar ska de va....
4 529 Inlägg
25 maj 2012
Vi ställde upp idag men vi måste fasen göra detta lite roligare än bilar på en rad. Kommer ut till nio imorgon och ser om det går att hitta på roligare uppställning....

Tack till alla som följer och tittar i våra projekttrådar .

1 314 Inlägg
26 maj 2012
De första jag har tänkt på här. Är att polisen verkar ju va som hökar? Eller har jag fel? Dom gled ju som in på området idag. Och de verkade ju inte va av den här glada och nyfikna anledningen.. Hoppas de blir en trevlig dag imorgon.!

ProjektTråden min

1 200 Inlägg
26 maj 2012
Ziggs skrev:
De första jag har tänkt på här. Är att polisen verkar ju va som hökar? Eller har jag fel? Dom gled ju som in på området idag. Och de verkade ju inte va av den här glada och nyfikna anledningen.. Hoppas de blir en trevlig dag imorgon.!

Får hoppas de är lite trevligare än förra lördagen. Hörde att de stod med besiktningsbussen i närheten av gamla teatern när det vankades bal också...

77 Inlägg
26 maj 2012
Nomenia skrev:
Som de ser ut nu så kanske inte de blir utställning för min del.. vet mera imorn. och detta pga att min front är sönderblästrad av en idiot i en silvrig v70 + att vi ligger inne på sjukhuset med sonen...

hur blev fronten förstörd då? låg du bakom elle?

1 153 Inlägg
26 maj 2012
Ziggs skrev:

Dom är som hökar på allt med motor.Så kör försiktigt .

1 153 Inlägg
26 maj 2012
Stackarn skrev:
Ziggs skrev:

Får hoppas de är lite trevligare än förra lördagen. Hörde att de stod med besiktningsbussen i närheten av gamla teatern när det vankades bal också...

Kanse vi får se.Annars står dom mellan kyrkan och stocke gård nu på morronen.Så kör försiktigt.

1 153 Inlägg
26 maj 2012
eastmotorsport skrev:
Vi ställde upp idag men vi måste fasen göra detta lite roligare än bilar på en rad. Kommer ut till nio imorgon och ser om det går att hitta på roligare uppställning....

Har oxå tänkt på de.Men svårt att organisera nått när många droppar av o nya kommer till blir som lite oorganiserat.Men jag känner johan som säljer mek/depå tält på mässan.Kan snacka med han när jag kommer upp.

Sök