2873
Sök

BasBygare i Stholm för hummer H2

9 Inlägg
10 december 2011
Trådstartare
Hej alla!!
behöver nu en person som kan bygga en U formad baslåda med raka kanter. för min Hummer h2
Skriv direkt till mig om du är den jag söker!
Obs I stockholm Tack
hör av er!

R1 driver!
5 128 Inlägg
10 december 2011
Snacka med evilaudio. Dock får du nog räkna med att det kostar en del!

9 Inlägg
R1 driver!
5 128 Inlägg
10 december 2011
Det är en privatperson. Dock är han otroligt duktig. Men han håller till i Stockholm, var vet jag dock inte.

9 Inlägg
10 december 2011
Trådstartare
okej har redan skrivit till han, tack

12 Inlägg
21 december 2011
Vet inte om du har fått tag på nån som bygger än men varför inte bygga själv ? smile Det är inte så svårt, vad ska du ha för basar ? 2 st 12'' behöver ca 100L och 2 st 10'' 70-100 smile

337 Inlägg
21 december 2011
Eriksson_97 skrev:
Vet inte om du har fått tag på nån som bygger än men varför inte bygga själv ? smile Det är inte så svårt, vad ska du ha för basar ? 2 st 12'' behöver ca 100L och 2 st 10'' 70-100 smile

Det beror väl på allt Annat än diametern på basen! T ex vilken typ av låda han vill ha...

Har man inte nått vettigt och säga så håller man käften.

3 liters diesel, mumma!

12 Inlägg
21 december 2011
Rwd skrev:
Eriksson_97 skrev:

Det beror väl på allt Annat än diametern på basen! T ex vilken typ av låda han vill ha...

Har man inte nått vettigt och säga så håller man käften.

Klart som fan att de beror på vad man vill ha för låda ! Men om man kollar på hans bilder så har han en helt vanlig låda ! Sen behöver du ju inte vara så jävla grinig !

9 Inlägg
25 december 2011
Trådstartare
Okej nu tar vi det lungt killar!
Har inte hitta någon som kan bygga, och nej jag kan tyvärr inte bygga den typen av låda som ska synas för paioneer. Min hummer ska ut på Elmia 1012. så vill att det ska se bra ut. vet ni ingen som kan bygga ?

9 Inlägg
25 december 2011
Trådstartare
Har inte hitta någon som kan bygga, och nej jag kan tyvärr inte bygga den typen av låda som ska synas för paioneer. Min hummer ska ut på Elmia 1012. så vill att det ska se bra ut. vet ni ingen som kan bygga ?

Kapten på disco!
1 729 Inlägg
25 december 2011
ShajeNr3 skrev:

Men vad är problemet? Det är väl bara att slå upp valfri bilstereobutik som monterar och installerar och ringa, eller har du telefonskräck?

Vadå plåtlåda, 740 har V8:a och 286hk... Eller det kanske bara var i tyskland.

16 197 Inlägg
25 december 2011
PMshopen i solna kan säkert hjälpa dig.

"Testar man inte så får man aldrig veta"

12 Inlägg
26 december 2011
ShajeNr3 skrev:

Okej, enligt mig så är de roligare om de är nått man själv har gjort/byggt. Svårt att vara stolt över nått någon annan har gjort
Senast redigerat av Eriksson_97 (26 december 2011)

322 Inlägg
26 december 2011
Eriksson_97 skrev:
ShajeNr3 skrev:

Okej, enligt mig så är de roligare om de är nått man själv har gjort/byggt. Svårt att vara stolt över nått någon annan har gjort

han kanske inte kan så därför ber han om hjälp? om ja vet att ja inte klarar nåt så ber man nån som kan göra de.

16 197 Inlägg
26 december 2011
Eriksson_97 skrev:
ShajeNr3 skrev:

Tycker folk e rätt bra på att skryta över saker dom inte byggt .

"Testar man inte så får man aldrig veta"

12 Inlägg
26 december 2011
evilaudio skrev:
Eriksson_97 skrev:
ShajeNr3 skrev:

Tycker folk e rätt bra på att skryta över saker dom inte byggt .

Jo de de jag menade, roligare att ''skryta'' om nått man själv gjort. Imo är de bara jobbigt med folk som skryter,

32 Inlägg
26 december 2011
Varför ska man ALLTID hålla på och klandra folk? Vill han att någon annan gör det åt honom så låt han vilja det. Vad jag vet så bad han inte om eran åsikt om vad ni tyckte om saken. Han ville veta om någon kunde hjälpa honom....

9 Inlägg
27 december 2011
Trådstartare
Yes Tack JOAQIM ! du verkar fatta ! Lyssna på han killar. för mig andlar det inte om att vara stålt. jag skryter aldrig. och om det är något jag inte kan så JA då frågar jag om hjälp är det fel elller? plus det finns så många amatörer där ute SOM TROR ATT DEM ÄR DUKTIGA. men men. Dena tråd är inte för att duskutera saker. den tråd är för att hjälpa mig att hitta någon som kan bygga till mig.

evilaudio
jag har kollat där känner en av dem som jobbar där, men han säger ochså att dem tar överpriser,
söker någon som dig, någon som vet vad han gör och vet hur det ska låta. samt vilken eftekt det ska ge.
denna låda ska sitta i min Hummer h2.
evilaudio jag hade varit tacksam om du skulle ge lite råd.
Mvh Maritn

KHRacing
28 december 2011
Men han du känner måste ju kunna bygga en låda te dig efter arbetstid ju, då lär du få bra kvalitet för pengarna o billiga pengar.

Ung&Dum
430 Inlägg
29 december 2011
Hör med backes på ekerö

In hoc signo vinces

Sök