Efter att hela mitt liv strävat efter att köpa mig en Mitsubishi Lancer Evolution så blev jag äntligen ägare till en svart Evo 8:a den 10/12 2011. Och sedan dess har bilen gått igenom diverse modifikationer. Det har varit en resa... Visa mer
Ficke ett samtal till min telefon idag, hade visst ett litet paket att hämta ut
Undrar vad det kan vara..?
Ett par E7 lampor
Det kommer att dyka upp lite "småprylar" nu under hela vintern, men montering kommer dock att vänta tills all snö är borta! När solen återigen lyser mestadels av dygnet och det är lagom varmt ute, då kommer jag ha en skön "monteringsweekend" för att i lagom takt skruva dit alla nya delar
Där bifogar du en bild på din bil (där skylten syns + regnummret) och en annan bild på en bil (Evo 8:a med en liten skylt där regnummret också syns.) Kika här på garaget efter en, finns ett par Sedan skrev jag till dem och sa att den stora skylten täckte i stort sett hela det vänstra luftintaget och det gjorde att bilen snabbt blev varm och överhettades, och därför är jag tvungen att ha en liten. Skrev mina kontaktuppgifter och sa att de kunde kontakta mig om de hade frågor, men de ringde aldrig, och skylten dök upp efter 2 dagar
Ja jag är riktigt nöjd! Ska bli sjukt kul att montera ihop allt sedan och se bilen växa fram!
Se till att få ihop din till Elmia nu så jag får kika på den i verkligheten
Min nyårsafton bestod delvis av att tvätta bilen och sedan fota den i det vackra vädret! Någon snö har vi knappt sett till hos oss ännu.. Detta var faktiskt den mest "vinterlika" dagen vi haft med minusgrader och lite frost på träden! Men men, det kommer väll snö framme i maj eller nått..
Men här kommer iaf. några bilder från min lilla fotosession
God fortsättning på er och hoppas på ett riktigt härligt 2012! Kör lugnt, //Anton
Köp handskar, funkar altid! - Btw, ansökte om liten skyllt, skrev precis som dig, som du sa. Men blev nekad Ett svar till det, Du är svensk, inte jag ;p. Aja, blir att fixa en "löstagbar-snappoff-skyllt" haha, Funkar alltid!
"What+s the point of racing? You´re just proving that you´re faster than the other guy"
Köp handskar, funkar altid! - Btw, ansökte om liten skyllt, skrev precis som dig, som du sa. Men blev nekad Ett svar till det, Du är svensk, inte jag ;p. Aja, blir att fixa en "löstagbar-snappoff-skyllt" haha, Funkar alltid!
Det är sant! Jasså? :o Det var riktigt skumt! Haha ja det går ju alltid att lösa på annat sätt
Har aldrig sätt en Evo med dessa fälgar, så varför inte! Unikt! Skulle vara skojj och se en bild på ev Evo så att man har ett hum om hur det kommer att se ut!
"What+s the point of racing? You´re just proving that you´re faster than the other guy"
Har aldrig sätt en Evo med dessa fälgar, så varför inte! Unikt! Skulle vara skojj och se en bild på ev Evo så att man har ett hum om hur det kommer att se ut!
Det finns ganska många med dessa faktiskt, dock inte sett så många som åker med dem här i sverige på sina Evos dock