Hej alla glada bil fantaster där ute.
Jaha eftersom mán inte kan få ha sin bil uppe på sin sida för "dåligt skick" fast att bilen är ny bes mm.
Men nej då bara bilen ser lite häckig ut så ska det tas efter det. Går ni på insida eller utsida?
Finns 1000 andra bilar här på garaget som går undet kategorin "RATLOOK" men visst min bil ska inte få va uppe nej nej!
Skit samma jag gör en tråd om den.
Så ja här är den
,
Hoppas ni kommer gilla den, och detta är inget seriöst bygge av någon stylingbil utan en bil med såkallad ratlook stil.
Njut!
Här har vi då bilen vid inköp
. Ny bessad och fin!
Sen efter en del meckade och MYCKET slipande så var vi komna såhär långt
.
Nerslipad ifrån mitten och ner, tonade baklampor och alla blinkersar. Även nerflyttad skylt och svart lackad läpp fram. Huven va redan nerslipad vid inköp och då va även sänkningen gjort.
Inga fjädrar är bäst!
BILDEN SNE! Men ni ser ju vad jag menar med original och sänkt volvo?
Och sen kom det en dag idag också och på passade vi på att göra en massa annat helredigt meck.
började med att lacka rut ramarna och alla crome lister.
Har även slipat ner bilen igen för att va 100 på att allt galv va bortslipat.
Sen va det dax för en bra idé till att komma in i bilden.
Kommer bli underbart coolt med svarta rutor och rostiga rutor ellerhur?
Jag bara ÄLSKAR mitt nya tanklock!
Är det ratlook så är det.
Helhets bilden för dagen. Det på huven liknar mest skit haha!.
Sen va vi bara tvungna att sänka bilen lite till. Fanns 4 vart kvar bak. Nu är där ett och ett halvt.
Bonus bild på snygga "motorraZ" här på garaget som alltid är lika snygg, jag lovar!
Bjuder på en till!
Hoppas att alla gillar det och att det inte gör allt för mycket att en och annan bild är på sne.
Nu´är det bara att kommentera så mycket ni orkar.
Såklart så kommer denna tråden uppdateras varige vecka eller mera.
Ha det på förhand!