Ground Zeros batterier är riktigt fina.
Kör själv med 2500 serien och en polare kör 3500. Håller spänningen uppe vid ordentliga pådrag.
Får du rum med 2st 3500 bak och ett 2500 fram så klarar du dig väldigt långt. Det är nog generatorn som säger stopp innan isf.
De kostar ju iofs en hel del mer än running bull, men som du själv säger så tycker du det är värt det för att spara utrymme så kör på dem!
Edit: kan ju tillägga mitt exempel då. Jag kör med 100A generator, fräscht Bosch S6 70Ah batteri ifram - 50mm2 kabel bak till ett GZ2500 batteri. Vid "Full volym" dippar det i värsta fall ner till 11,5V, det har jag dock bara kommit ner till vid db-mätning med clip limiter avstängd och vred upp tills det lät illa (vilket man ju inte gör om man har nåt mellan öronen
)
Vid normal lyssning sjunker det aldrig ner under 12V för mig.
Steget jag använder är ett ICE-3500D i 0.5ohm (vilket ju enligt alla ska dra sjukt mycket ström)
Det tycker jag säger en hel del om hur grymma GZ batterierna är. Hade ett nytt 80Ah "heavy duty" paketbilsbatteri ibak förr, det blev en enorm skillnad då jag bytte till GZ's.
Inte för att låta som en reklamtomte men jag är bara så otroligt nöjd med dessa och tycker inte om att folk dissar dem pga. sitt höga pris