Går inge bra för dig alltså
Kåpan där du har benen och den runt själva tändningslåset räcker att plocka bort.
Mätarhuset kan sitta kvar.
Sitter skruvar bakom strömbrytaren till lyset och vid tändningslåset.
Huvöppnaren så öppnar du bara skruven lite och trär sen igenom kåpan du ska bort med, du ser hur man ska göra.
Försök kapa bort "hylsan" runt låscylindern sen så du kan vrida till första läget med en skruvmejsel, den kommer du åt rätt bra när du fått bort kåpan runt.
Själva huset sitter fast med en klämring på rattstången, sen finns en kula som låser den i läget, som blir upplåst när du vrider till första läget på tändningen.
Som sagt, första läget e viktigt när du ska byta hela huset, kapa hellre sönder cylindern så du kommer åt att vrida, strömkontakten får du inte lös utan första läget, den kommer gå sönder om du försöker rycka loss den.
Kör du fast, så fråga på hehe
Lycka till :-)