Audi A6 som skall få sig gnutta stance på sig! mycket gjort & mycket som ska göras! lägg gärna en synpunkt/tips eller bara en vänlig kommentar! :) Mvh Cgee
Ljudbygget har dragit igång! Plasta dörrsidor, nya basar, mer batteri & lite allmänt snyggare!
Blir dubbla 6.5 i varje dörr & här så mäts det ut lite hur dom ska sitta.
Urkapat! kändes dock lite surt att sätta sticksågen i dörren
Fleecet är på & insmetat i polyester!
Började riva lite bak medans jag hade lunchrast på jobbet
& vips så vart det borta!
Urmonterat!
& lite random-bilder!
Basarna är sålda & till minne av mina två års slitande med dom så kommer här en sista liten "flex-video" Dock är ena basen bränd, så spelar inte helt som det har gjort!
Dörren är spacklad & påbörjad slipning, stötte på lite problemer så lite småfix återstår. Även drog bort gammal lågnivå & dragit ny lågnivå, ny kabel till dörrsidorna & ny remote till stereon. Och rensat ur allt i bagaget. Osäker på vart jag ska placera batteri m.m än, men ska bolla lite ideér!
Spacklad dörr! före slipning.
Urrensat & dammsugit!
Håller på att ta bort lågnivå & dra nya högtalar-kablar till dörren, trångt som attan!
En jädra oreda vart det!
Synliga kablar gillas icke!
Och där åkte listen på!
Fick även köpt mig en ny stereo! Suget efter blåtand blev för stort!
Inte fått så väldigt mycket gjort idag! Förutom att jag fixat lite strömkabalr & lött!
Börjar klippa av lite kabel för batterierna!
Bästa verktyget!
Och så vart det! Såhär kommer även batterierna stå, kanske inte det snyggaste, men kommer ej va synligt då lådan täcker framför & mycket praktiskt om man vill byta batteri m.m
Kan även meddela att fälgarna har kommit! Däcken ska krängas på & monteras på bilen på fredag! E.v kan kanske en liten teaser poppa ut imorn!