4144
Sök

Hjälp! Jag har en snabb fråga angående RCD 300 och RCD 500!

87 Inlägg
26 december 2011
Trådstartare
Hej!

Jag har en RCD 500 med mp3 funktion och cd växlare,
nu har den gått sönder och jag hittar ingen ny RCD 500 men däremot hittar jag flera RCD 300
så nu undrar jag helt enkelt om det är samma mått på RCD 300 och RCD 500?? går det att byta till en RCD 300 från en RCD 500?

Tacksam för svar!

87 Inlägg
28 december 2011
Trådstartare
Hej tack!
har en till fråga, jag beställde en rcd 300 ifrån laga.se begagnad alltså, men fick inte med någon safe code, det stod med tuschpenna en 4 siffrigkod som jag trodde var safe coden och när jag slagit in den så funkade det inte och nu står det bara Safe, kan alltså inte slå in ett nytt försök... hur gör jag nu? går det att reseta radion på något sett? tas ut säkringen eller koppla ur batteriet eller liknande?

192 Inlägg
29 december 2011
jag får mina svar från internet då jag inte har någon erfarenhet av problemet. men här är en som löste det..
http://uk-mkivs.net/forums/p/370903/2562960.aspx

87 Inlägg
29 december 2011
Trådstartare
Hej tack jag såg att den hade resetats så nu kan jag slå in en kod igen, men jag köpte ju den på laga och dom har inte lyckats få tag i gamla ägaren och få tag på safe koden, så nu är frågan är stereon helt värdelös eller går det att på något sett lyckas få tag på safe koden via serie numret eller dylikt? vet att de finns vissa som har löst det med typ nån VW kalkylator eller finns det någon annan lösning? Hjälp! sad

192 Inlägg
2 januari 2012
hittar inget. prova med vw återförsäljare/verkstad

Sök