2580
Sök

Audi A3 2.0 FSi -04 (Stance 2012) Andra updates!

9 117 Inlägg
12 mars 2012
Gött! Riktigt snygga! Är det du eller frugan som får sälja sig själv för dom där?

Volkswagens Of Sweden på Facebook
3 519 Inlägg
12 mars 2012
Trådstartare
Putteliten skrev:
Gött! Riktigt snygga! Är det du eller frugan som får sälja sig själv för dom där?

Jag är singel, men "familjen" är stor ändå wink

Min Facebookgrupp: Volkswagens Of Sweden
Min köp/sälj grupp: VAG- Marknaden

Rekommenderad på Garagets framsida (2012-05-24)
2 322 Inlägg
12 mars 2012
hmm snacka om o slänga ut pengar big_smile  splitter nya fälgar köpta men aldrig använda, men istället för och provmontera så köper du andra direkt big_smile

Tjofs Media/MaxxStreet
2 362 Inlägg
12 mars 2012
Dom ser grymt roliga ut att tvätta! big_smile

MaxxStreet - För gatbilar och drifting
Tjofs Media - Foto/Video/Grafik

3 519 Inlägg
12 mars 2012
Trådstartare
mingan77 skrev:
hmm snacka om o slänga ut pengar big_smile  splitter nya fälgar köpta men aldrig använda, men istället för och provmontera så köper du andra direkt big_smile

Jaja, jag får nog igen pengarna på fälgarna.. Inte däcken dock.
Men så kan det vara ibland, sånt man får leva med wink

3 519 Inlägg
12 mars 2012
Trådstartare
MadeByMe skrev:
Dom ser grymt roliga ut att tvätta! big_smile

Hehe, ja eller hur.. Man får nog stå och gno en stund, men när det väl är gjort så är man nog lika glad igen

2 322 Inlägg
12 mars 2012
Mr_M_ skrev:
mingan77 skrev:

det var inte så jag menade tongue tänkte bara, du borde provmontera o kolla hur det ser ut innan  impulsköpet du   gör wink vem vet de kanske sitter som en jävla käftsmäll utan att behöva göra något??

3 519 Inlägg
12 mars 2012
Trådstartare
mingan77 skrev:
Mr_M_ skrev:
mingan77 skrev:

det var inte så jag menade tongue tänkte bara, du borde provmontera o kolla hur det ser ut innan  impulsköpet du   gör wink vem vet de kanske sitter som en jävla käftsmäll utan att behöva göra något??

Ingen ide.. För det första så har jag ju problem med att få däcket till bakfälgen påkrängt, som du borde läst dig till i några tidigare inlägg wink
Och för det andra så vill jag verkligen ha dessa BLQ fälgar, så det är bara att gilla läget.. wink

2 322 Inlägg
12 mars 2012
Mr_M_ skrev:
mingan77 skrev:
Mr_M_ skrev:

Ingen ide.. För det första så har jag ju problem med att få däcket till bakfälgen påkrängt, som du borde läst dig till i några tidigare inlägg wink
Och för det andra så vill jag verkligen ha dessa BLQ fälgar, så det är bara att gilla läget.. wink

okok

3 519 Inlägg
12 mars 2012
Trådstartare
Bättre bild med den exakta färgen jag ska ha.. Kommer nog bli grymt, längtar!

https://www1.garaget.org/gallery/images/11/10198/10198-542a3ace5c62d0845888102dea077351.jpg

298 Inlägg
12 mars 2012
ser fan inte dumt ut!! kommer sitta så fint big_smile

Projekt ClubJDM
"I reject your reality and substitute my own." - Adam Savage

2 077 Inlägg
12 mars 2012
Mr_M_ skrev:
mingan77 skrev:
Mr_M_ skrev:

Jag gillar smile
Support this for sure!!

Wheel hoe and proud of it.
Rays/Work/SSR/HRE/BBS/Enkei - Stay legit and don't buy shit!

3 519 Inlägg
12 mars 2012
Trådstartare
Way skrev:
ser fan inte dumt ut!! kommer sitta så fint big_smile

tack, ja, man kan ju hoppas wink

498 Inlägg
12 mars 2012
Hade också lite småproblem med att kränga på däcken till just mina bakfälgar som är 9,5" breda (däcken 215") men tror det har dock ordnat sig... Först lägga i innerslang modell större i enbart däcket som låter sig då pressa ut däckets bredd lite extra, låta det vara sisådär under natten och sen montera på fälgen och pressa i luft! Detta funkade tydligen bra på framdäcken å fälgarna som var på 8,5" och 205" däck!

3 519 Inlägg
12 mars 2012
Trådstartare
Markus1987 skrev:
Hade också lite småproblem med att kränga på däcken till just mina bakfälgar som är 9,5" breda (däcken 215") men tror det har dock ordnat sig... Först lägga i innerslang modell större i enbart däcket som låter sig då pressa ut däckets bredd lite extra, låta det vara sisådär under natten och sen montera på fälgen och pressa i luft! Detta funkade tydligen bra på framdäcken å fälgarna som var på 8,5" och 205" däck!

Ja alla är ju olika känsliga.. Verkstäderna alltså..
Jag frågade om slang, men det ville dom inte heller ha i.
Men nu är det som det är, och fälgarna är på annons på blocket..

2 322 Inlägg
12 mars 2012
Mr_M_ skrev:
Markus1987 skrev:

Ja alla är ju olika känsliga.. Verkstäderna alltså..
Jag frågade om slang, men det ville dom inte heller ha i.
Men nu är det som det är, och fälgarna är på annons på blocket..

slang ska du inte ha i när det är stretch..  blir helt fel

498 Inlägg
12 mars 2012
Nej grabbar, menade inte att jag även satte i slang inuti, utan använde bara slangen som hjälpmedel med att "töja" ut däcket till bredare då dom var så hårda annars och ville inte hoppa ut till fälgkanterna liksom! Sen när däcket hade vant sig med att ha blivit lite bredare så tog man bort slang och monterade på däcket på fälg!

2 322 Inlägg
12 mars 2012
Markus1987 skrev:
Nej grabbar, menade inte att jag även satte i slang inuti, utan använde bara slangen som hjälpmedel med att "töja" ut däcket till bredare då dom var så hårda annars och ville inte hoppa ut till fälgkanterna liksom! Sen när däcket hade vant sig med att ha blivit lite bredare så tog man bort slang och monterade på däcket på fälg!

ja det var en helt annan 5a smile  ja cykelslang bruka fungera med att hålla tillbaka däcket när det fylls luft i  däcken.. men de kanske var den du syftade på

498 Inlägg
12 mars 2012
Nästan, vi testade även med cykelslang osv. men funkade inte riktigt men detta funkade iallafall, att liksom bara töja ut däcket något bredare och sen montera! Jaja nuff said tongue

Snygga är dom där Rotiform fälgarna annars också! big_smile Vad för bredd ligger dom på?
Senast redigerat av Markus1987 (12 mars 2012)

3 519 Inlägg
12 mars 2012
Trådstartare
Markus1987 skrev:
Nästan, vi testade även med cykelslang osv. men funkade inte riktigt men detta funkade iallafall, att liksom bara töja ut däcket något bredare och sen montera! Jaja nuff said tongue

Snygga är dom där Rotiform fälgarna annars också! big_smile Vad för bredd ligger dom på?

Det kommer bara bli 8,5" Men det får räcka. Nästan att 19" blir lite för stort. Men hoppas det blir en bra passform ändå. Tack iaf

Sök