Det här med trottoarer känner jag redan nu kommer bli ett problem för mig. Detta är med sänkningssatsen på och på en parkeringen vid Ica här. Det är ett spel på ca 2-3cm. Att komma ihåg ens att man inte kan köra så långt fram när man parkerar här var, hehe. Ja annars lär det väl höras och kännas.
lååångt ifrån ju sen behöver du inte stå så nära när du parkera
Ja nu ja, men funderingen var ju hur det skulle bli sen. Och det blir automatiskt att man åker så långt fram
Av egen erfarenhet så är det inga problem med frontar.. mitt problem är oljetråget och bär armarna.. med tanke på att de ligger 1,5cm från marken.. det tar redan i på 100/110 vägar.. där har du problem som heter duga.. men det är en konst o kunna köra så lågt med.. i ditt fall så ligger ditt tråg högre än bär armarna så det är hur lugnt som helst för dig om du kör lägre framöver
lååångt ifrån ju sen behöver du inte stå så nära när du parkera
Ja nu ja, men funderingen var ju hur det skulle bli sen. Och det blir automatiskt att man åker så långt fram
Av egen erfarenhet så är det inga problem med frontar.. mitt problem är oljetråget och bär armarna.. med tanke på att de ligger 1,5cm från marken.. det tar redan i på 100/110 vägar.. där har du problem som heter duga.. men det är en konst o kunna köra så lågt med.. i ditt fall så ligger ditt tråg högre än bär armarna så det är hur lugnt som helst för dig om du kör lägre framöver
Hehe, ja man har ju haft några 240-940is som varit toksänkta. Inte samma sak riktigt där, men nästan.. Man har lärt sig med tiden. Drygt nu när kärlen håller på att släppa i backen, så vägarna är ju inte riktigt hundra någontsans, men det blir en utamaning
Bakljusen kom idag, och är nu monterade. Rätt nöjd. Men ser ännu inte helheten på bilden eftersom vinterpjucksen fortfarande sitter Och jag ber om ursäkt över att bilen är så fruktansvärt skitig. Men spar den tvätten tills fälgar och coils blir monterade på lördag
Ps. Blev juh bra med "smoke-lysena" ! Hur vart passformen/ kvaliten på dem? Handlade själv nya baklysen från risetrade inkl. krom ringar (till clustern) & är helnöjd! Passade & sitter som ett smäck!
Ps. Blev juh bra med "smoke-lysena" ! Hur vart passformen/ kvaliten på dem? Handlade själv nya baklysen från risetrade inkl. krom ringar (till clustern) & är helnöjd! Passade & sitter som ett smäck!
Jag är nöjd med kvalitén och passformen. Var lite lurigt att få dit det vänstra, men det kunde har varit sämre med.. Jag klagar inte. En blodig tumme fick det bli på köpet, men alltid är det något finger i vägen
Jag tycker min blev råare med torkaren.. men iaf, jag har ju tonade rutor också, inte för jag använder den, men blir snyggare tycker jag.
Garanterat smaksak. Kanske blir att ta bort nu till sommarn och sedan montera den igen till vintern. Har ännu inte bestämt mig om jag ska bruka bilen i vinter, eller ställa av den. Men är ett tag dit också. Och det är jag glad över
Vart kan man köpa plast plugg som täpper igen hålet från torkaren?