Spolarvätska behållare står på tur, men den gamla var stor, ful o sleten...
... så en ny mindre o lättare införskaffades men snygg är den inte, och ja vill ha ett cleant motorutrymme med endast det nödvändiga, så vill dölja behållaren...
im not drunk that's just torque steer
jorden är världens största räserbana, njut försiktigt...PFFFF haha
mobba mig inte, barnen är ju framtiden HAHA :D
något är fel på bilderna... plåten är åt samma håll på bilderna, men hålen flyttar sig typ.. förstår ni vad jag tänker på?
nedå inge fel på bilderna, borrade fäst hålen fel först, va uppe mitt i natten o tillverka denna så va lite seg men men får väl kalla hålen för lättning
Vi är rätt många som bara gottar oss åt bilderna utan att bruka kommentera så ofta. Gott att se framstegen
Gött o höra! o som sagt så försöker ja ta så mycket bilder som möjligt, så ni ser vad som händer Men va absolut inte rädda för att kommentera, alltid roligt när fölk skriver nått!
Hade du inte kommit åt startmotorn underifrån istället för att slippa riva headers och avgas? Jag behövde bara lossa startmotorn på min och lossa ner den lite så kom jag åt anslutningarna, visst det var rätt trångt med headers och kylarrör till växellåda. Fast du kanske inte har lika bra förutsättningar för det med tanke på att det kanske inte är likadana headers och dyl...